osaiskohan joku kertoa mistä johtuu kun kaasun pohjaan painaessa kestää hetken ennen kuin alkaa ottamaan kierroksia. ja kiihdyttäessä kulutusmittari putoaa 10-15 litran välille ja auto ei kiihdy. välillä saattaa toimia kiihdyttäessä, mutta kuitenkin viimeistää kolmoselta neloselle vaihtaessa alkaa takkuamaan.. kyseessä siis 525d automaatti.. ja commonrail moottorilla..
525d tehot katoilee
Collapse
X
-
Kokeile napata ilmamassamittarin johto irti. Jos kulku paranee, pääset ostamaan ilmamassamittarin :think
Sielläpäin on myös varmastikkin joku avulias inpan omaava foorumilainen, joka lukasee koodit. Se kertoo jo aika paljon.Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Ex:
e34 525i
e34 525tds "superturbo"
e39 530d M-Sport
-
-
Kokeile saada joku foorumilainen lukemaan ne koodit sillä Inpalla..
Voihan se vika olla vaikkapa turbon alipaineletkuissa tai siirtopumpuissa.Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Ex:
e34 525i
e34 525tds "superturbo"
e39 530d M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by PP007 View PostMulla vähän samaa vikaa, tosin 520 -00 jakajapumpulla.
Ei oikeen tahdo ahtaa, isommilla vaihteilla alhaalta n.1500-2500 alkaa täristää, kuin kävis kolmella.
Ahtopaineentunnistin toimii (tai ainakin vaikuttaa) ja kyllä ilmamassamittarikin vaikuttaa..- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by jenniii View Postmassamittari vaihdettu jo ja ei mitään hyötyä. koodit luettu autocomin testerillä ja väittää ettei oo mittää vikaa. josko jostain löytyis boshintesteri jos se näyttäis koodit.. koitettu myös toista ahtopaineensäädintä, eikä auttanut sekään..
Minkä ikäinen 525 kyseessä? Mikäli on vanhempaa rautaa pitää ilmamassamittari koodata. Eli siis päivittää koko moottoriohjauksen ohjelmisto. Samalla myös virisoftat häviää. Viimeisin ohjelmistoversio taitaapi olla 7789486.- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by BreeZi View PostAutocomin ja boschin testereillä ei paljoa tee bemareiden diagnostiikan kanssa. Ei muuta kuin sellasia kavereita härkkimään joilla löytyy tuo inpa.
Minkä ikäinen 525 kyseessä? Mikäli on vanhempaa rautaa pitää ilmamassamittari koodata. Eli siis päivittää koko moottoriohjauksen ohjelmisto. Samalla myös virisoftat häviää. Viimeisin ohjelmistoversio taitaapi olla 7789486.
Comment
-
-
Originally posted by jenniii View Post525 olis 2001 mallia. onko tietoa missä sellaisen koodauksen vois tehä?- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by BreeZi View PostTuon ikäisessä autossa pitäisi olla jo sen verran uusi versio ettei ilmamassamittaria tarvitse koodata. Mikäli koodaus pitää suorittaa, menee homma merkkiliikehommiksi.
Comment
-
-
Originally posted by rise66 View PostMinulla kävi 2001 e39 525d kanssa noin, että alkoi tehot hävieen välillä ja useimmiten toimi moitteettomasti, kun tukin EGR- venttiilistä pelkän alipaine (kumisen) putken. Ongelma korjaantui sillä, kun laitoin tukkoon imusarjaan menevän metalliputken. Täältä foorumista taisin löytää ohjeet siihen hommeliin.
pitääpi kokeilla josko auttais.. jos vaan löydän ne ohjeet jostain.
Comment
-
-
saattais olla jumittava ahtimen siipikin.. ensin ei meinaa ahtaa ja sitten kun viimein alkaa ahtamaan niin ahtaakin pian liikaa ja moottorinohjaus alkaa laittaan "kapuloita rattaisiin". livedata vois paljastaa..
hitto kun kesällä kävin koeajamas yhtä jossa saman tapaset oireet mutta ei tietenkään sillä kertaa ollut mukana läppäriä että olis päässy tutkiin :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postsaattais olla jumittava ahtimen siipikin.. ensin ei meinaa ahtaa ja sitten kun viimein alkaa ahtamaan niin ahtaakin pian liikaa ja moottorinohjaus alkaa laittaan "kapuloita rattaisiin". livedata vois paljastaa..
hitto kun kesällä kävin koeajamas yhtä jossa saman tapaset oireet mutta ei tietenkään sillä kertaa ollut mukana läppäriä että olis päässy tutkiin :think
Comment
-
Comment