memebuy23buy

525d tehot katoilee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jenniii
    Newbiemmer
    • Jan 2013
    • 25
    • parakano

    #31
    niin ajattelinkin. mutta nyt tarvis ostella uus ahdin , meni laakeri sanoo sopimuksensa irti. jos jollakin tietoa mistä suht edullisesti sais tahdistimen niin vinkatkaa.. tds:n ahtimia tuntuis olevan tarjolla jonkin verran mut ei sitte tähän uudempaan malliin..

    Comment

    • lurkki3
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2004
      • 657
      • ylivieska

      #32
      jos käytettyä kattelet niin http://www.varaosahaku.fi/ ja http://www.nettivaraosa.com/
      sinnehän menee sitte myös 530d:een turboki jos ei 525d:een löydy
      Last edited by lurkki3; 12-02-2013, 10:55.
      E60 525d -05 m-sport 300hv/700nm
      Bagged e32
      Ex E61 525d m-sport -06
      Ex e39 530d touring By Aj Tech 365hv/650nm
      Lukuisia muita bmw merkin viritelmiä

      Comment

      • BreeZi
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2004
        • 2371
        • Jyväskylä

        #33
        En ota sitten minkäänlaista vastuuta näistä, mutta mitä ebayssä on pyörinyt niin tämmöisiä tullut vastaan.

        Turbo
        - Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
        - Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
        - E- ja F- sarjan avaimet.
        - xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
        - Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin
        .

        Finmodi oy
        050-3063926
        [email protected]

        Comment

        • jenniii
          Newbiemmer
          • Jan 2013
          • 25
          • parakano

          #34
          saksan ebaysta tosiaan löysin ahtimen. toivotaan että kun kotio saapuu niin olis edes ehjä.. sillä oli hintaa 300e käytettynä..

          Comment

          • |parsakaali|
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2005
            • 996

            #35
            Originally posted by BreeZi View Post
            En ota sitten minkäänlaista vastuuta näistä, mutta mitä ebayssä on pyörinyt niin tämmöisiä tullut vastaan.

            Turbo
            Tuonne pitää lähettää vanha takaisin ja maksaa muistaakseni 119e panttia vanhasta, mikä pitäisi tulla palautuksena takaisin. Lähetyksen maksaja myös lähettäjä. Taisi olla alta kolmekymppiä lähetys.

            Comment

            • jenniii
              Newbiemmer
              • Jan 2013
              • 25
              • parakano

              #36
              päivitystä taas..

              turbo uusittu ja map anturi.. nyt kävi sitten niin että meni kokonaan tehottomaksi. ahtopaineet kuitenkin on nyt 1,2 bar ja kulutus mittari pohjassa kun kiihdyttelee.. mutta ei tunnu nyt kiihtyvän. kestää 20 sekuntia että on sata vauhtia. ei siis jaksa ottaa kierroksia.. voisko olla jokin suutin vika?

              Comment

              • BreeZi
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2004
                • 2371
                • Jyväskylä

                #37
                Originally posted by jenniii View Post
                päivitystä taas..

                turbo uusittu ja map anturi.. nyt kävi sitten niin että meni kokonaan tehottomaksi. ahtopaineet kuitenkin on nyt 1,2 bar ja kulutus mittari pohjassa kun kiihdyttelee.. mutta ei tunnu nyt kiihtyvän. kestää 20 sekuntia että on sata vauhtia. ei siis jaksa ottaa kierroksia.. voisko olla jokin suutin vika?
                Mikäli suutin olisi mennyt, auto joko sammuu kiihdyttäessä kun ei saa ainetta, tai mikäli saa liikaa savusta sen huomaisi.

                Onko autoa lastuteltu tai onko johtosarjoihin työnnetty mitään viriboksia?

                Vie suosiolla auto jollekkin sellaiselle kaverille jolta löytyy inpa, rupeaisi selviämään vähän paremmin.
                - Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
                - Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
                - E- ja F- sarjan avaimet.
                - xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
                - Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin
                .

                Finmodi oy
                050-3063926
                [email protected]

                Comment

                • jenniii
                  Newbiemmer
                  • Jan 2013
                  • 25
                  • parakano

                  #38
                  ei oo mitään viriboxeja eikä ohjelmia.. eikä savuta yhtään ei edes senkään vertaa mitä yleensä. se on kerran jo ollut inpassa ja sekin näytti ettei siinä ole vikoja. järki alakaa loppuu tään penarin kanssa.

                  Comment

                  • Cell
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2004
                    • 7035
                    • Uusikaupunki

                    #39
                    Sillä inpalla pitäis katsoa mitä siellä koneessa tapahtuu, ei vikakoodeja aina olekaan. Syyn kyllä osaava löytää miksei syöttöjä ole.
                    325i -08
                    i3 REx -17
                    M5 -98 Imolarot
                    535i -90 N/A project (maatumassa)

                    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                    Comment

                    • jenniii
                      Newbiemmer
                      • Jan 2013
                      • 25
                      • parakano

                      #40
                      no nyt kävi taas inpassa ja se näytti että kakkosen suuttimesta -1.8 ja kutosesta +1.9 muut oli noin -0.7.. mitäs tää nyt sitte mahtaa tarkoittaa?

                      Comment

                      • Night-Wind
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2006
                        • 1534
                        • 02

                        #41
                        jenniii, käykö auto kumminkin tyhjäkäyntiä nätisti?
                        ex: BMW E38 735iA -97
                        ex: MB W211 E200CDI -03
                        ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
                        ex: BMW E39 528iA -96
                        ex: MB W126 300SE -89
                        ex: BMW E34 525iAT -95
                        ex: BMW E36 316iA -91

                        Comment

                        • |parsakaali|
                          Bimmer Fanatic
                          • Jan 2005
                          • 996

                          #42
                          Originally posted by jenniii View Post
                          no nyt kävi taas inpassa ja se näytti että kakkosen suuttimesta -1.8 ja kutosesta +1.9 muut oli noin -0.7.. mitäs tää nyt sitte mahtaa tarkoittaa?
                          Suuttimien arvot on kohdallaan tyhjäkäynnillä. Inpalla tarkistaisin vielä polttoaineen ruiskutusmäärän kiihdytyksessä. Muistelisin sen olevan rajoitettu 52mg (löytyy inpasta mottorin alta f5 -> f3 ja oikea yläkulma). Railpaine pitäisi olla n.1000baria. Ilmamassamittarin arvot on syytä tarkistaa myös, pitäisi näyttä n1000 yksikköä kaasupohjassa ja seuraako pyydetty ja mitattu arvo toisiaan. Presupply pressure tulisi myös olla siinä 4 barin hujakoilla. Mikäli nämä kaikki arvot ovat kohdallaan niin ennakko vai yksinkertaisesti pakoputki tukossa?
                          Last edited by |parsakaali|; 18-04-2013, 14:47.

                          Comment

                          • jenniii
                            Newbiemmer
                            • Jan 2013
                            • 25
                            • parakano

                            #43
                            juu auto käy tyhjäkäynnillä ihan hyvin. ja vapaalla ottaa myös kierrokset ihan hyvin, mutta kun liikkeelle lähtee niin ei jaksa mennä mihinkään. kaasu pohjassa ehkä noin 60km/h..

                            Comment

                            Working...
                            X