Taas vaihteeksi ongelmia, eli aikaisemmin kyselin apua vaihdelaatikon kanssa kun automaatti ei vaihtanut, syyksi löytyi oikea etu ABS-anturi, tähän vaihdettiin uusi Boschin anturi.
Noh ei tarvinnut kuin alle viikko ajaa ehjällä autolla niin jopas ABS-valot syttyi taas ja INPA kertoi että tuo oikea etuanturi taas syyllinen, no nostin auton ilmaan ja pyörittelin pyöriä ja seurasin livedataa niin oikeasta etukulmasta ei tule nopeutta ollenkaan ja uusi Bosch-anturi kiinni, välillä virrat päälle pistäessä nollaa valot ja välillä ei, eikös silloin auto tunnista että anturi antaa palautetta jos nollaa valot virtoja kytkettäessä.
Olen nyt 3h rapsutellut hapettumia pois eikä siellä sitäkään enää ole ja yritin saada edes jotain dataa anturilta, tuloksetta. Ei nyt pitäis liian kaukanakaan olla kehästä, kun ihan noita vastakappaleita vasten anturi on eikä syvemmälle mene vaikka mitä tekisin, eikä sen yhtäkkiä pitäis kadottaa kehää. Sitten anturin johtoa seuratessani niin johto oli teipin alla ihan ehjää läpiviennin kohdaltakin.
Nyt tarvis apua keksimään mikä voi olla vikana, loppuu ajatus kesken...
Noh ei tarvinnut kuin alle viikko ajaa ehjällä autolla niin jopas ABS-valot syttyi taas ja INPA kertoi että tuo oikea etuanturi taas syyllinen, no nostin auton ilmaan ja pyörittelin pyöriä ja seurasin livedataa niin oikeasta etukulmasta ei tule nopeutta ollenkaan ja uusi Bosch-anturi kiinni, välillä virrat päälle pistäessä nollaa valot ja välillä ei, eikös silloin auto tunnista että anturi antaa palautetta jos nollaa valot virtoja kytkettäessä.
Olen nyt 3h rapsutellut hapettumia pois eikä siellä sitäkään enää ole ja yritin saada edes jotain dataa anturilta, tuloksetta. Ei nyt pitäis liian kaukanakaan olla kehästä, kun ihan noita vastakappaleita vasten anturi on eikä syvemmälle mene vaikka mitä tekisin, eikä sen yhtäkkiä pitäis kadottaa kehää. Sitten anturin johtoa seuratessani niin johto oli teipin alla ihan ehjää läpiviennin kohdaltakin.
Nyt tarvis apua keksimään mikä voi olla vikana, loppuu ajatus kesken...
Comment