Originally posted by Rahu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 530d Paljon ongelmia!
Collapse
X
-
Originally posted by ovU View PostMitä siitä voi pahimmillaan tapahtua jos se raapii kokoajan??
Pohjamuoveissa on kiinni ainakin ulkolämpötilaanturi (heti apukuskin sumarin takana), sitten dieselissä on kai joku polttoainepumppu kuskin kohdalla jossain helmamuovin suojassa. Ja olikohan noi laatikon johdot sitten lähempänä kardaania.
Varma en ole kuin ulkolämpöanturista, se kun on muissakin samassa paikassa. Toiset korjatkoon jotka paremmin tietävät.
Itse tosiaan koittaisin välttää kovin runsasta pohjaa myöten hangessa möyrimistä. Aina tietty ei Suomen oloissa kosketusta voi estää, mutta asia kannattaa pitää mielessä ettei nyt ihan pahimpiin paikkoihin mene suinpäin.Last edited by Havis; 01-02-2013, 23:09."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Jooh pakko vaan ajaa töihin että ei oikein pysty olla ajamatta, oon yrittäny olla varovainen :S se roikkuu siitä kuskin penkin alapuolelta, ei kellään olis tässä pk seudulla mitään paikkaa mihin pääsis kurkkimaan?
E46 318i
ex - Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR
ex - E39 530dA
ex - Subaru WRX STi GC8
ex - E30 316i
Comment
-
-
No se riippuu, että mihin raapii, jos vaan lumeen niin luultavasti vaan pohjapanssari & ulkolämpötilän anturi, mutta jos jäähän niin sitten voi mennä jo paljon muutakin. Siellä pohjassa on antureita sekä piuhoja, jotka voi vaurioitua. Dieselissä sitten vielä se siirtopumppu kuskin alla. Pahin vaihtoehto on jos oikein kunnolla kolauttaa johonkin kovaan niin öljypohja hajoaa moottorista tai vaihdelaatikolta.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Tässä tutkailin ja tuli semmonen huomattua että tyhjäkäynnillä ja 3 vaihteella auto hytkyy, ja veto kokonaan morjes kolmosella, ja tulee trans fail safe prog kun nostaa kiekkoja kolmosella ja sen pitäis vaihtaa vaihetta. Mutta ei tule tuota vaihteiston vikatilaa nyt läheskään niin usein kun on ASC pois päältä..
Vieläkin odottelen josko joku haluaisi vilkaista autoa
E46 318i
ex - Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR
ex - E39 530dA
ex - Subaru WRX STi GC8
ex - E30 316i
Comment
-
-
Originally posted by ovU View PostTässä tutkailin ja tuli semmonen huomattua että tyhjäkäynnillä ja 3 vaihteella auto hytkyy, ja veto kokonaan morjes kolmosella, ja tulee trans fail safe prog kun nostaa kiekkoja kolmosella ja sen pitäis vaihtaa vaihetta. Mutta ei tule tuota vaihteiston vikatilaa nyt läheskään niin usein kun on ASC pois päältä..
Vieläkin odottelen josko joku haluaisi vilkaista autoa
Mites ne vikakoodit? aika arpomista ilman niitä..
Jos saan täs lähipäivinä aikaseks asentaa inpan koneeseen niin tuuppahan sit käymään niin vilkastaan..E36 328 Cabrio
E39 530D
Comment
-
-
Originally posted by ovU View PostVieläkin odottelen josko joku haluaisi vilkaista autoa
Varmaan ehkä helpompaa kun vaan odotella?VW Passat 1.8t -04
X1 20Da X-Drive -13
E39 530Da Touring -01
E39 525iA Touring -01
E46 325iA Sedan -01
E46 320D Touring -00
Audi A3 1.9TDI -01
VW Multivan 2.5 TDI -05
Comment
-
-
Vikakoodit luettu ja sieltä tuli muutama elikkäs:
Jäähdyttimen puhaltimen ohjaus ::: katkos
Suutin sylinteri 3 ::: kuorman lasku
Ahtopaineensäädön paineenmuunnin ::: säätöpoikkeama
Pyörintänopeusanturi, takavasen ::: väärä / ei signaalia
Ajoittaiset suihkutusmäär. vaihtelut ::: on havaittu
Ja sitten korjaamomiäs otti suuttimelta piuhan irti, katto sitä hetken ja mutisi jotain, laitto takasin kiinni ja abrakadabra, auto toimi täydellisesti! Epäili siellä, että olisi liitin ollut huonosti kiinni / menossa rikki.
Hintaa tuli 42e koko käynnille ja auto toimii, ei olis voinu paremmin mennä!
E46 318i
ex - Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR
ex - E39 530dA
ex - Subaru WRX STi GC8
ex - E30 316i
Comment
-
-
Originally posted by ovU View PostVikakoodit luettu ja sieltä tuli muutama elikkäs:
Jäähdyttimen puhaltimen ohjaus ::: katkos
Suutin sylinteri 3 ::: kuorman lasku
Ahtopaineensäädön paineenmuunnin ::: säätöpoikkeama
Pyörintänopeusanturi, takavasen ::: väärä / ei signaalia
Ajoittaiset suihkutusmäär. vaihtelut ::: on havaittu
Ja sitten korjaamomiäs otti suuttimelta piuhan irti, katto sitä hetken ja mutisi jotain, laitto takasin kiinni ja abrakadabra, auto toimi täydellisesti! Epäili siellä, että olisi liitin ollut huonosti kiinni / menossa rikki.
Hintaa tuli 42e koko käynnille ja auto toimii, ei olis voinu paremmin mennä!
Clavurion laittoikin tuossa toiseen topiciin vähän osanumeroita tuohon projektiin liittyen:
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by BreeZi View PostTuo suuttimien johtosarja on varsin yleinen vikakohde näissä vehkeissä. Ei muuta kuin vaihda uudet pinnit tuohon liittimeen tai sitten hommaa johtosarja uusiksi.
Clavurion laittoikin tuossa toiseen topiciin vähän osanumeroita tuohon projektiin liittyen:
http://www.btcf.fi/forum/showthread....67#post2939667
Runko 12512247471
Pinnit 2 kpl 12512247475E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment