Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Puhallin täysin mykkä?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kimosabe
    BTCF Member
    • Sep 2006
    • 120
    • Kotipellon perämehtät

E39 Puhallin täysin mykkä?

Elikkäs joo, oon vaihtanu uuden siilin, kokeillu toisesta autostaki toimivaa siiliä ja nyt on uus puhallinki paikallaan (vanhaki pyöri ku akusta nakkas suoraan virtaa!) kaikki maholliset sulakkeet koitettu kahtella että on ehjät! lämmönsäätöpaneeliaki kokeiltiin toisesta autosta missä pelas puhallin! mutta mitää ei tapahu?!?!? mikä avuksi? onko kellää ollu samanlaista ongelmaa? Kyseessä on mun setän 523i e39 vm97!
    BMW E39 523i Moiregrau
    Ford Focus Mk2,5 1,6tdci (kunku) käyttis

IG @siniluojon_kimmo
  • Guest's Avatar

Yleismittari kouraan ja mittaileen mihin asti tulee jännite. Tuleeko 12V jännitettä sulakepohjaan? Tuleeko siihen paneeliin sähkö, entä siilin liittimeen?

Comment

• Kimosabe
      BTCF Member
      • Sep 2006
      • 120
      • Kotipellon perämehtät

Originally posted by Mr.Speed View Post
      Yleismittari kouraan ja mittaileen mihin asti tulee jännite. Tuleeko 12V jännitettä sulakepohjaan? Tuleeko siihen paneeliin sähkö, entä siilin liittimeen?
      Paneeliin tulee virrat ihan normaalisti, pitänee ottaa yleismittari kouraan töitten jäläkeen ja ruveta kahteleen mihinkä se sähkö on hävinny
      BMW E39 523i Moiregrau
      Ford Focus Mk2,5 1,6tdci (kunku) käyttis

IG @siniluojon_kimmo

Comment

• Guest's Avatar

Mulla on sellainen käsitys asiasta että jos se etuvastus on poissa pelistä tavalla tai toisella niin se puhallin on mykkä. Eli itse mittaisin ekana tuleeko sinne siilille jännite.

Itsellä ei siis (toistaiseksi) ole sen enempää kokemusta noista, kuin että vaihdoin alkutalvesta omaan koliysiin tuon siilen.

Comment

• peto2
          BTCF Member
          • Jan 2007
          • 8257
          • Järvikylä (Nakkila)

tuosta vielä kuva niin tietää mitä mitata

F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
          ex:
          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
          Nakkaa privaa jos tarvetta.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎