Elikkä tasaisesta ajosta kone sammui ilman mitään varoituksia eikä sen jälkeen ole enää startannut. Paikallisessa pikku pajassa auto ollut tutkittavana ja sylinteripaineet ainakin kadoksissa. Puhelivat että saattaa koko alapään olla Sökönä. Onko jotain mitä pitäisi vielä tutkia ja etsiä viaksi vai alanko uutta mottiia etsimään?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 520i sammui ei starttaa
Collapse
X
-
Originally posted by evelast View PostElikkä tasaisesta ajosta kone sammui ilman mitään varoituksia eikä sen jälkeen ole enää startannut. Paikallisessa pikku pajassa auto ollut tutkittavana ja sylinteripaineet ainakin kadoksissa. Puhelivat että saattaa koko alapään olla Sökönä. Onko jotain mitä pitäisi vielä tutkia ja etsiä viaksi vai alanko uutta mottiia etsimään?Last edited by peto2; 05-03-2013, 20:47.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Kuten peto sanoi niin vikakoodeista hyvä lähteä liikkeelle. Mitä kaikkea ovat testanneet siellä pajalla?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
soitelin tänään ja sanoi ettei ole koodeja luettu ja lupasi huomenna lukea.
bensapumppu on kuulemma tarkistettu että toimii.
koitin puhella tuosta anturista ja liimaventiilistä mutta tuntu olevan mahdoton idea heidän mielestäni vaikka sanoin että omakohtaistakin kokemusta siitä aikasemmin.
ja konetta on koitettu startata useasti tuon sammumisen jälkeen myös kylmänä joten tuo liimaventtiili olisi ihan mahdollista.
noh huomenna kuulee mitä vikakoodit kertooE39 520
E34 525 iX
Comment
-
-
Originally posted by evelast View PostElikkä tasaisesta ajosta kone sammui ilman mitään varoituksia eikä sen jälkeen ole enää startannut. Paikallisessa pikku pajassa auto ollut tutkittavana ja sylinteripaineet ainakin kadoksissa. Puhelivat että saattaa koko alapään olla Sökönä. Onko jotain mitä pitäisi vielä tutkia ja etsiä viaksi vai alanko uutta mottiia etsimään?
Tuskin on kyse ns. liimaventtiileistä,jos se meno loppui kesken ajon.Tämä vika tulee yleensä päälle,jos kylmällä moottorilla autoa siirtää tai käyttää vain hetken.Seuraavalla käynnistyksellä tuo ilmiö voi tulla,mutta ei käsittääkseni kesken ajon.Ennen vikakoodien lukua ei kannata isommin veikkailla mitään.
Miten tuo "sylinteripaineiden katoaminen" on todettu?Ja miten koko alakerta menisi kerralla sököksi ilman "kilahtamista" tai kaameaa savutusta?Ei oikein vakuuta...
PS. Otsikossa pitäisi lukea: Ei käynnisty. Jos se kuitenkin startti sitä moottoria pyörittää.Last edited by Heguli 31; 06-03-2013, 15:08.
Comment
-
-
Originally posted by evelast View PostVikakoodi kertoo jostain sytytyksen häiriöstä.
Lisäksi kertoi että olisi jonkun näköinen halkeama motissa.
Comment
-
-
Missä se autosi oikein on tutkittavana?
Meinaan jos alapää olisi sökönä ja olisi mennyt ajossa niin sen kyllä olisit huomannut. Ja startatessa kyllä pitäisi varmaan aika jänniä ääniä.
Onko ihan perusjutut katsottu kanssa että kipinä tulee ja että bensa menee suuttimille asti?
Kun ei niistä antureista aina jää koodia vaikka eivät toimisikaan (kokemusta on)
Kampiakselin tunnistinta itse veikkaisin mutta paha sanoa kun ei itse ole autoa nähnyt.Vikakoodien lukua,Lasien tummennukset, Pienet teippaustyöt, Kolhujen korjauksia PDR tekniikalla sekä pieniä remontti/huoltotöitä. Puh:0408355900
Comment
-
Comment