Originally posted by mylläri
View Post
e39 530D käyttökustannukset ?
Collapse
X
-
ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
-
-
Originally posted by Night-Wind View PostItsellä ei 530d automaatista kokemusta, mutta paljon kauhutarinoita lukeneena suosittelen hartaasti manuaalia etenkin tulevaisuuden kannalta (lastu jne) ja liikkuukin varmasti hätäsemmin 730dA:han verrattuna.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postmutta eihän sitä nyt kukaan jaksa varsinkaan dieseliä manuaalina veivata.. pää siinä hajooex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Originally posted by mylläri View PostOnko tuon 730DA:n loota sitten paljonkin kestävämpi ?
toki tuo e39 msport on niin mieleen, että että
Tarvitsee varmaan miettiä sitten manuaalia.
Joillakin kokemuksia omasta autosta automaattina ? onko kestänyt kauan jne, mimmoisia huoltoja tehty ?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postmutta eihän sitä nyt kukaan jaksa varsinkaan dieseliä manuaalina veivata.. pää siinä hajoo
eriasia sitte joku 518i.
Originally posted by vtunvttu View Post530d touring 09/2000 , vero 760€Originally posted by anteroro View Post530d touring 7/2001 verot 690€BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Joo no olisko toi vero siis ollu mun osalta jos yhessä erässä maksaa niin 740€.. Toi 760€ on siis neljässä erässä..
No työpaikan piikkiin polttoaineet nini ei toi vero niin hirveesti haittaaE61 520d business -07 amethystbrown metallic
EX:
Volvo v70 2.5D -01
Volvo v70 2.5t
e36 323iT -96
Mb s203 270cdiA Avantgarde -05
e39 530dT-01
e34 m20b20 -88
mb 124 300d turbotettu 160hp
BMW Scanner 1.4 löytyy
Comment
-
-
Originally posted by BreeZi View PostKun olet menossa autoa ostamaan, pyydä sellainen kaveri mukaan jolla löytyy diagnostiikkavehkeet. Vaikka maksaisit kaverille päivän palkan, niin saatat säästää tämän välttämällä suutinremontin/sähköflektiremontin yms. muuta pientä kivaa mitä voipi tulla.
Ai niin, e39 530da -01 ja pientä laitettavaa vielä olisi
Comment
-
-
siispä
Siis e38 730D automaattina tai e39 530D manuaalina
ja mielummin 2001 tai uudempi että menisi päästöjen mukaan tuo verotus ?
toki jos tulee vanhempi "kohtuu" kilometrein niin sen taidan ostaa, aika näyttää
Olisikohan noin vanhaa järkevää hakea ulkomailta?
Katselin ainakin e39:sit ovat halpoja siellä 3-5T € ja verot n 1600-2200€ (tullin sivuilla tammikuu 2013). vähän ajettuja ja hyvillä varusteilla hyväkuntoisia
Comment
-
-
Originally posted by mylläri View PostSiis e38 730D automaattina tai e39 530D manuaalina
ja mielummin 2001 tai uudempi että menisi päästöjen mukaan tuo verotus ?
toki jos tulee vanhempi "kohtuu" kilometrein niin sen taidan ostaa, aika näyttää
Olisikohan noin vanhaa järkevää hakea ulkomailta?
Katselin ainakin e39:sit ovat halpoja siellä 3-5T € ja verot n 1600-2200€ (tullin sivuilla tammikuu 2013). vähän ajettuja ja hyvillä varusteilla hyväkuntoisia
Hyväkuntoinen ja -varusteinen E39 maksaa Saksassa sen 5000-7000. Siihen päälle tuontikulut, huollot, renkaat, moottorilämmittimet. Eikä siinä ole edes vielä kaikki.- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
Oma e39 530da -99 on semmonen pettymys noitten huoltojen suhteen, onhan jo männät hakannu sen 380tkm edestakasin, että onhan se ymmärrettävää. Sähkövikoja joka viikko, abs antureita menee enemmän kun niitä löytyy schmiedmannilta varastosta ja kaikkea muuta kivaa, ja taitaa vaihdelaatikkokin lähteä vaihtoon nyt, luistaa yhtä paljon kun omistajansakkinverot oli siinä 600-700 pintaan ja lähivakuutuksesta 10% bonuksilla 1500e liikenne+täyskasko, kaikenkaikkiaan helvetin hyvä auto ajaa, mutta nää huollot
E46 318i
ex - Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR
ex - E39 530dA
ex - Subaru WRX STi GC8
ex - E30 316i
Comment
-
-
*Koputtaa puuta*
Mulla on loppupeleissä menny tosi pienillä vioilla. Alustassa nyt muutamat tukivarret vaihdettu sen semmoista. Mut tekniikka pelannu hienosti varsinkin kilometrit huomioiden.
Mut ite en näe mitään järkee pitää mitään osakaskoa (joku 100e vuodessa) isompaa tämän arvosessa autossa, maksaa nyt auton hinta 3-4 vuodessa...?(jokainen toki tavallaan, on se helpompi elää, kun ei tarvi välittää vaikka vähä "kolisis")
Mut mul on sitä rahankäyttöö vähä muuhunkin.BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Dreamer View Post...Mut ite en näe mitään järkee pitää mitään osakaskoa (joku 100e vuodessa) isompaa tämän arvosessa autossa, maksaa nyt auton hinta 3-4 vuodessa...?(jokainen toki tavallaan, on se helpompi elää, kun ei tarvi välittää vaikka vähä "kolisis")
Mut mul on sitä rahankäyttöö vähä muuhunkin.Last edited by Havis; 14-03-2013, 10:29."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Terno
Osakasko Pohjolasta 20 pinnan alennuksineen 620e. Vero on kait jotai 600-700e.
Autolla rullattu 430tkm. On muunmuassa orkkis loota ja turbo paikoillaan. Ei suuremmin sähkövikoja. Alusta olen nyt vuoden sisällä tehnyt uusiksi, pl. jouset ja iskarit. Toki nuo kilometrit alkaa näkyä kopassa. Kuskinovessa pientä ruostetta ja keula täynnä kiveniskuja. Kuitenkin teknisesti toimii.
Eli, jos o hyvin hoidettu, niin ajeleeha näillä, mutta en kyll muuten ymmärrä tota e39 hypetystä.
Comment
Comment