Eli sellainen hauska ominaisuus kun että. Auto käy tyhjäkäyntiä hyvin, ottaa kierroksia, ei pätki, nyi ei mitään. Mutta kun käy tyhjäkäyntiä (600rpm?) ja rupeat pikkuhiljaa nostamaan kierroksia niin jossain 700rpm kohdalla rupeaa kone heilumaan, aivan kun kävisi vajailla. Kun kierrokset nousee 800rpm kohdalle tärinä lakkaa ja käy puhtaasti. Tämä siis ainoastaan siinä 600-800rpm välillä yhdessä kohtaa. Muuten ei mitää oireita autossa, lähtee käyntiin kylmänä ja kuumana hyvin ja toimii kaikilla kierroksilla. Missähän mahtaa olla vika, jossain asentoanturissa vai missä ?!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
525 tds outo ominaisuus ?
Collapse
X
-
Originally posted by m5bimmeri View PostJoo ei ollu vikakoodeja. Olisko suutinvika kun liikutaan kuitenkin tyhjäkäyntinopeuksilla ? Ärsyttävä piirre kuitenkin, olisko sitten tyyppivika... :(
Comment
-
-
Originally posted by m5bimmeri View PostEli sellainen hauska ominaisuus kun että. Auto käy tyhjäkäyntiä hyvin, ottaa kierroksia, ei pätki, nyi ei mitään. Mutta kun käy tyhjäkäyntiä (600rpm?) ja rupeat pikkuhiljaa nostamaan kierroksia niin jossain 700rpm kohdalla rupeaa kone heilumaan, aivan kun kävisi vajailla. Kun kierrokset nousee 800rpm kohdalle tärinä lakkaa ja käy puhtaasti. Tämä siis ainoastaan siinä 600-800rpm välillä yhdessä kohtaa. Muuten ei mitää oireita autossa, lähtee käyntiin kylmänä ja kuumana hyvin ja toimii kaikilla kierroksilla. Missähän mahtaa olla vika, jossain asentoanturissa vai missä ?!Minulla on auto.
Comment
-
-
Originally posted by Tumppiko View PostKulunu määränsäätimen potikka vois olla jos kerran tekee sen vain tolla yhdellä kierrosalueella. Koitas siirtää sitä määränsäätimen piirilevyä erikohtaan. Sen lisäksi sitte hammeroit syötöt sopivaksi jos muuttuu syötöt paljon tuolla piirilevyn siirtämisellä, ainakin itellä auttoi tuo toimenpide.Last edited by m5bimmeri; 23-03-2013, 07:08.Köyhä ja BMW, huono yhtälö...
Comment
-
-
Originally posted by m5bimmeri View PostTäysin hebreaa juttelet. Missäspäin tuollainen piirilevy on, ja mitä säätöjä kone vaatii sen piirilevyn siirron jälkeen ?!
Syöttöpumpun ylempi kansi irti ja sieltä alta löytyy piirilevy mikä on neljällä pikkumutterilla kiinni, siirrät sitä sen puol milliä mitä piirilevyn reijissä on vara siirtää. Helppo homma, silmille ei tuu mitään irto osia pumpun sisältä mitä tarviis pelätä.
Säätönä korkeintaa "hammermode" siirron jälkeen jos edes sitäkään tarvii, riippuu onko syötön määrä muuttunu kuinka paljon.
Helpottaa hommaa jos viittii imusarjan irrottaa.Minulla on auto.
Comment
-
-
Originally posted by Tumppiko View PostSyöttöpumpun ylempi kansi irti ja sieltä alta löytyy piirilevy mikä on neljällä pikkumutterilla kiinni, siirrät sitä sen puol milliä mitä piirilevyn reijissä on vara siirtää. Helppo homma, silmille ei tuu mitään irto osia pumpun sisältä mitä tarviis pelätä.
Säätönä korkeintaa "hammermode" siirron jälkeen jos edes sitäkään tarvii, riippuu onko syötön määrä muuttunu kuinka paljon.
Helpottaa hommaa jos viittii imusarjan irrottaa.Köyhä ja BMW, huono yhtälö...
Comment
-
-
Originally posted by Tumppiko View PostMinä ainakin irrotin imusarjan ensin. Onnistuu kyllä luultavasti ilmankin.Köyhä ja BMW, huono yhtälö...
Comment
-
Comment