Eikös sulla ollu inpa käytössä.?
Ei se vaihteisto niin ihmeellinen ole ettei siittä jotain tajua. Samalla tavalla kuin moottorinkin osalta tuota live-dataa seuraamalla. Turbiinilukon kytkennästä sieltä löytyy oma täppänsä, on/off. Myös moottorin kierrokset, turbiinin kierrokset ja ulostulo-akselin nopeus löytyy. Lukon ollessa kytkettynä vertaa moottorin ja turbiinin kierroksia. Kyseisessä lootassa ei taida koskaan olla täysin yhtä puuta, eli moottorin ja turbiinin kierrokset täysin sama, mutta hyvin lähellä täytys olla.
Mainitsit tuolla aikaisemmin että tasakaasu ajosta kun lähtee kiihdyttämään niin kierrokset jopa laskee. Se oire selittyisi löysästä turbiinilukosta. Lukon paineen tarpeen ohjaus ei ole heti mukana. Omassa oli aikoinaan sama vika/oire tai ominaisuus, miksikä sitä nyt halutaankaan sanoa, mutta paranin kuitenkin huomattavasti lukon solenoidin vaihdolla.
Jos haluaa pitävän lukon niin tuolta muokattu ohjainboxi tilaukseen.
Mulla on tälläkin hetkellä tuolta hommattu boxi käytössä ja voi kyl kehua.
Ei se vaihteisto niin ihmeellinen ole ettei siittä jotain tajua. Samalla tavalla kuin moottorinkin osalta tuota live-dataa seuraamalla. Turbiinilukon kytkennästä sieltä löytyy oma täppänsä, on/off. Myös moottorin kierrokset, turbiinin kierrokset ja ulostulo-akselin nopeus löytyy. Lukon ollessa kytkettynä vertaa moottorin ja turbiinin kierroksia. Kyseisessä lootassa ei taida koskaan olla täysin yhtä puuta, eli moottorin ja turbiinin kierrokset täysin sama, mutta hyvin lähellä täytys olla.
Mainitsit tuolla aikaisemmin että tasakaasu ajosta kun lähtee kiihdyttämään niin kierrokset jopa laskee. Se oire selittyisi löysästä turbiinilukosta. Lukon paineen tarpeen ohjaus ei ole heti mukana. Omassa oli aikoinaan sama vika/oire tai ominaisuus, miksikä sitä nyt halutaankaan sanoa, mutta paranin kuitenkin huomattavasti lukon solenoidin vaihdolla.
Jos haluaa pitävän lukon niin tuolta muokattu ohjainboxi tilaukseen.
Mulla on tälläkin hetkellä tuolta hommattu boxi käytössä ja voi kyl kehua.
Comment