Originally posted by bilstein
View Post
E39 visko hajos, rikkoi jopa konepellin
Collapse
X
-
Originally posted by Cell View PostVaihdettiinko vesipumppu? Jos kolarissa meni visko siipineen, on vesipumppu varmasti ottanut myös kipeää.
Comment
-
-
Originally posted by jeepster View PostHuonolaatuisella tarvikeosalla taidettiin taas saada lisää vikoja.
Kai se pitäisi uskoa itsekin. harrastan itsekin varmuuden vuoksi vaihtamista.
Comment
-
-
Originally posted by bilstein View PostNo en olis uskonu että suurelta bmw:n varaosa myyjältä kuten Schieldmannilta tulis tällästä paskaa mikä hajoo jo kolmessa kuukaudessa, visko oli merkiltään "VEMO" joten käykää tarkistamassa sielä omasta konehuoneesta että on joku muu merkkinen kun tuoe39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by bilstein View PostNo en olis uskonu että suurelta bmw:n varaosa myyjältä kuten Schieldmannilta tulis tällästä paskaa mikä hajoo jo kolmessa kuukaudessa, visko oli merkiltään "VEMO" joten käykää tarkistamassa sielä omasta konehuoneesta että on joku muu merkkinen kun tuoF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Mulla räjähti viskon siivet irti entisestä V8 kolminelkusta. Pari siipeä tuli läpi konepellistä, loput rikko jäähdyttimet letkut ja täytti ilmanputsarin ja konetilan muutenkin muovinpalasilla.
Visko oli oireillu aiemmin ottamalla normaalia herkemmin kiinni, taisi ohituksessa tarrata lopullisesti kiinni ja siivet luovutti jossain 5000rpm kohdalla.Nyk: GSX1300R -00
Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
---------------------------------------------
-Official member of BTCF-Sauna Team-
---------------------------------------------
Comment
-
-
Onko tämän viskon hajoamisen oireena "hiacemainen" ääni kiihdytettäessä??(jos siis oirii äänellä)
Siis hetken kun auto käy tyhjäkäyntiä, (kuten tänään, +26 lämmintä), eka kiihdytys kuulostaa joltain hikiseltä hiace/dyna dieseliltä. Ja tuntuu, että tehot katoaa myös.Sit ku ajoviima jäähdyttää, niin ääni katoaa... Autona 528, -99.
Comment
-
-
Originally posted by TeeKoo View PostOnko tämän viskon hajoamisen oireena "hiacemainen" ääni kiihdytettäessä??(jos siis oirii äänellä)
Siis hetken kun auto käy tyhjäkäyntiä, (kuten tänään, +26 lämmintä), eka kiihdytys kuulostaa joltain hikiseltä hiace/dyna dieseliltä. Ja tuntuu, että tehot katoaa myös.Sit ku ajoviima jäähdyttää, niin ääni katoaa... Autona 528, -99.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Milläs kilometreillä teillä on nuo viskot hajoilleet? Onko joku hyvä nyrkkisääntö, missä vaiheessa kannattais vaihtaa? Itellä vielä alkuperäinen. Mielestäni ei jää vielä jumiin. Auto ollessa sammutettuna kun pyörittelee siipiä, tuntuu visko jäykältä, mutta yhdessä kohdassa kierrosta tulee semmonen vähän kevyempi kohta. Viskossa ei mielestäni ole väljää, kun siipiä vääntelee. Auton käydessä siivet voi pysäyttää käsillä ja pyöräyttää vaikka vastakarvaankin. Vesipumpun uusin viime kesänä ennakkoon 130 tkm ajettuna, ei ollut väljää vielä.E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
Comment
-
-
Originally posted by TeeKoo View PostOnko tämän viskon hajoamisen oireena "hiacemainen" ääni kiihdytettäessä??(jos siis oirii äänellä)
Siis hetken kun auto käy tyhjäkäyntiä, (kuten tänään, +26 lämmintä), eka kiihdytys kuulostaa joltain hikiseltä hiace/dyna dieseliltä. Ja tuntuu, että tehot katoaa myös.Sit ku ajoviima jäähdyttää, niin ääni katoaa... Autona 528, -99.
Comment
-
-
Originally posted by Bomb5 View PostMilläs kilometreillä teillä on nuo viskot hajoilleet? Onko joku hyvä nyrkkisääntö, missä vaiheessa kannattais vaihtaa? Itellä vielä alkuperäinen. Mielestäni ei jää vielä jumiin. Auto ollessa sammutettuna kun pyörittelee siipiä, tuntuu visko jäykältä, mutta yhdessä kohdassa kierrosta tulee semmonen vähän kevyempi kohta. Viskossa ei mielestäni ole väljää, kun siipiä vääntelee. Auton käydessä siivet voi pysäyttää käsillä ja pyöräyttää vaikka vastakarvaankin. Vesipumpun uusin viime kesänä ennakkoon 130 tkm ajettuna, ei ollut väljää vielä.
Comment
-
-
ylläri pylläri, saatana kun oli nopeeta toimintaa schmiedmannilta! yli 2kuukautta kesti asian käsittely ja tänään tuli sitten kaikki osat uusia mitä oli menny rikki (pl. konepelti joka oli b-osa)
kyseinen firma lupasi vielä kustantaa konepellin maalaukset ja auton korjauksesta aiheutuvat kulut! sinällään asiallista mutta taas niin vitun nussimiseks meni kun kesti asian käsittelyssä noin kauan vaikka soittelin viikottain!
kallista tuli halpis viskon takia...lähettivät toki taas samanlaisen "vemo" merkkisen viskon jonka toki jätin uutena hyllyyn notkumaan ja asensin paikalleen bmw original viskon ja pelaa
Comment
-
-
Hyvä kuulla, että korvasivat. Itse ajattelin kesällä vaihtaa tuon alkuperäisen 170 tkm ajetun viskon uuteen. Lueskelin ulkomaalaisilta foorumeilta, että esim. Sachsin visko lähtee helpommin pohisemaan kuin Behr/Hella. Tämän vuoksi ajattelin hommata tuon jälkimmäisen. Näyttäisi olevan Hella, mutta valmistaja Behr: https://profiteile.de/kupplung-kuehl...-376-732-111-2
Onko jollain kokemusta tuosta, toimiiko hyvin? Nykyinen visko mulla pyörii kyllä mukana, mutta ei taida ikinä kytkeytyä, joten sähköflekti pyöriskelee sitten parkissa käynnissä ollessa kuumalla säällä. Toisaalta en halua viskoa, joka turhaa syö tehoa tai alentaa lämpöjä turhaan liian herkästi. Eli etsinnässä visko, joka toimii mahdollisimman lähelle alkuperäistä, joka ei kovin herkästi ilmeisesti pöhise.E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
Comment
-
Comment