No tuo kampiakselin vika varmaan aiheutti hyytymisen. Hyvähän nuo muutkin olisi toki korjata, mutta aloita tuosta kampiakselin tunnistimesta.
Bwm 523 hyytyi
Collapse
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNo tuo kampiakselin vika varmaan aiheutti hyytymisen. Hyvähän nuo muutkin olisi toki korjata, mutta aloita tuosta kampiakselin tunnistimesta.
mutta mitä tarkoittaa tuo " tank-ventilation valve, electrical fault " jotain sähkövikaa polttoainetankin antureissa :think
Comment
-
-
Originally posted by Zuuzo View Postkampiakselin tunnistin tilattu ja lambda-anturi löytyy jo kans
mutta mitä tarkoittaa tuo " tank-ventilation valve, electrical fault " jotain sähkövikaa polttoainetankin antureissa :thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Zuuzo View Postkampiakselin tunnistin tilattu ja lambda-anturi löytyy jo kans
mutta mitä tarkoittaa tuo " tank-ventilation valve, electrical fault " jotain sähkövikaa polttoainetankin antureissa :think
Kampiakselin tunnistin vain alkuperäinen, muut on paskaa. Onko autoosi vaihdettu vanoksen tiivisteet kansirempan yhteydessä? Meinaan, kun itselle vaihdettiin vanoksen tiivisteet, niin ajoitus oli aluksi hieman pielessä ja antoi vikakoodia:Vanos:mechanical jamming. Tuota vanos koodia voi antaa vioittunut nokka-akselin asentotunnistinkin. Vaihda se kampiakselin tunnistin ja kato koodit uudelleen, kun voi olla että osa häipyy noista koodeista, mutta jos vanos koodi tulee uudelleen, niin suosittelen ajoituksen uudelleen tarkistusta.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostTuolla jotain:http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=259680
Kampiakselin tunnistin vain alkuperäinen, muut on paskaa. Onko autoosi vaihdettu vanoksen tiivisteet kansirempan yhteydessä? Meinaan, kun itselle vaihdettiin vanoksen tiivisteet, niin ajoitus oli aluksi hieman pielessä ja antoi vikakoodia:Vanos:mechanical jamming. Tuota vanos koodia voi antaa vioittunut nokka-akselin asentotunnistinkin. Vaihda se kampiakselin tunnistin ja kato koodit uudelleen, kun voi olla että osa häipyy noista koodeista, mutta jos vanos koodi tulee uudelleen, niin suosittelen ajoituksen uudelleen tarkistusta.
Comment
-
Comment