Joo tiedän että monella muullakin on ollut probleemaa e39:n ohjauksen suhteen mut just samoja oireita en pikaisella haeskelulla löytäny.
Kyseessä Servotronic
Elikkäs:
Pumppu kurluttaa niinku sammakot keväällä, olipa sitten kylmät tahi lämpimät ölpät eikä tartte ees rattie käännellä kun ääni kuuluu.
Öljyt juuri vastikään vaihettu ( chf:t huuhtelemalla ) eikä kummennu mikskään.
Ohjaus hitaassa vauhdissa kevyt mutta jo +20km/h nopeudessa menee niin maan perkeleen jäykäksi että hyvä kun ei tartte kaksinkäsin sompailla
Hammastangossa ei väljää, ei kolise, ei vuoda mitään, ratti suorassa jne.
Piuhoja tahi liittimiä en oo vielä sen koommin ropeltanu eikä koodejakaan vielä luettu, toista GM III:kaan ei olla kokeiltu.
Viittaako tuo ny siihen että siellä pumppu vetelee viimesiä henkosiaan vai vattuko tuota vaivaa, ei paljoo ilkiä ihmisten aikaan kylällä hurruuttaa kun pumppu kurlaa, ääni on sit sen verran kova ett' kuulee kyllä vaikka ois huonompikin kuulo
Ideoita ???
Kyseessä Servotronic
Elikkäs:
Pumppu kurluttaa niinku sammakot keväällä, olipa sitten kylmät tahi lämpimät ölpät eikä tartte ees rattie käännellä kun ääni kuuluu.
Öljyt juuri vastikään vaihettu ( chf:t huuhtelemalla ) eikä kummennu mikskään.
Ohjaus hitaassa vauhdissa kevyt mutta jo +20km/h nopeudessa menee niin maan perkeleen jäykäksi että hyvä kun ei tartte kaksinkäsin sompailla
Hammastangossa ei väljää, ei kolise, ei vuoda mitään, ratti suorassa jne.
Piuhoja tahi liittimiä en oo vielä sen koommin ropeltanu eikä koodejakaan vielä luettu, toista GM III:kaan ei olla kokeiltu.
Viittaako tuo ny siihen että siellä pumppu vetelee viimesiä henkosiaan vai vattuko tuota vaivaa, ei paljoo ilkiä ihmisten aikaan kylällä hurruuttaa kun pumppu kurlaa, ääni on sit sen verran kova ett' kuulee kyllä vaikka ois huonompikin kuulo
Ideoita ???
Comment