Originally posted by jep-698
View Post
E39 Vanne- ja rengasfit -topic II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jep-698 View Postlöytyykö keltään 20mm pultattaviin speisereihin mulle pyöränpulttei 20mm?
http://www.tuningdesign.net/product/...skireika-741mm nuo hommasin ja tietenki nopeasti aattelin että orkkikset sopis mutta nehän on 5milliä liian pitkät perkele. jos jolla vinkkei mistä saiisi 20milliset pultit
Leave a comment:
-
löytyykö keltään 20mm pultattaviin speisereihin mulle pyöränpulttei 20mm?
http://www.tuningdesign.net/product/...skireika-741mm nuo hommasin ja tietenki nopeasti aattelin että orkkikset sopis mutta nehän on 5milliä liian pitkät perkele. jos jolla vinkkei mistä saiisi 20milliset pultitLast edited by jep-698; 28-05-2015, 14:49.
Leave a comment:
-
Etu 17x8,5 et14
Taka 17x10 et 18
M-sport alusta ja Steppi lootalla. Mikä on oikea rengastus?
Leave a comment:
-
Mahtuuko m-sport alustalla olevassa touringissa pyörimään takana 9,5x18 et15 265/35 R18 renkaalla? :think
Leave a comment:
-
Osuuko oikeaan threadiin, kokeillaan:
Luin jostain että Nexen N6000 on moni käyttänyt e39 alla, mutta enhän minä noita enää löytänyt selailemalla.
Millaiset rengaspaineet ko. mallille touringiin sport-alustalla rengaskoon ollessa tehtaan 235/45/17? Ja juu löytyyhän ne ohjekirjasta, mutta tuskin ihan optimit jos "vähimmäispaineet", eikä ne renkaatkaan taida olla enää ihan samanlaisia rungoltaan kuin silloin kun tuo ohjekirja on painettu.
Kiitokset jos joltain vinkkiä löytyy!
Leave a comment:
-
Mikäs oli orkkis vannepultin pituus e39? pitää kattoo löytyykö jemmasta pultattaviin speisereihin.
Leave a comment:
-
Originally posted by -kalevi- View PostRiippuu korkeudesta ja camberista. Jos madallettu niin camberia pitää olla reilusti että mahtuu
Minulla oli touringissa m-alustan kanssa 9,5x18" ET13 255/35 kumeilla, niin ei osunut koskaan kaariin. Renkaina oli kyllä melko kapean malliset kumhot.
Leave a comment:
-
19x10 et 14, Ei taida ihan neitsellisiin kaariin upota takana:think? Jos laittais 255/30 kumin:think
Leave a comment:
Leave a comment: