Originally posted by EOL
View Post
e39 ei pysy käynnissä
Collapse
X
-
-
Joo kyllä tarkoitus on viedä rintajoupille merkkihuoltoon luetetuttavaksi jossei muu auta.Originally posted by Heguli 31 View PostKaksi kampuran asentotunnistin anturia?
Auto pitäisi viedä koodien lukuun.Supistuisi mahdollisten vikakohteiden määrä.
Itse tosin tolla carsoftilla luin ja kyllähän sieltä jotain löytyi mut en siitä viisaammaksi tullut kunnei ollut tietoa mitä ne tarkoitti.
Niin ja autoon vaihdettii kolmisenvuotta sitten toi nokkaakselien asentotunnistin.
Ja eikös se ole se tunnistin mikä on tuossa maffille menevän ison haitariletkun takana?
Comment
-
Tuon näköinen kapistus siinä imusarjan etupuolella
Comment
-
jouppi on muuten aika kallis tuohon hommaanOriginally posted by EOL View PostJoo kyllä tarkoitus on viedä rintajoupille merkkihuoltoon luetetuttavaksi jossei muu auta.
Itse tosin tolla carsoftilla luin ja kyllähän sieltä jotain löytyi mut en siitä viisaammaksi tullut kunnei ollut tietoa mitä ne tarkoitti.
Niin ja autoon vaihdettii kolmisenvuotta sitten toi nokkaakselien asentotunnistin.
Ja eikös se ole se tunnistin mikä on tuossa maffille menevän ison haitariletkun takana?
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Okei kiitoksia tiedosta ja täytyypä ottaa se siitä irti ja putsailla.Originally posted by 6power View PostTuon näköinen kapistus siinä imusarjan etupuolella
http://forum.roadfly.com/threads/701...-Control-Valve
Comment
-
-
Originally posted by EOL View PostAutoon vaihdettiin jokunen vuosi takaperin toi kampiakselin asento tunnistin kun teki samaa ja sen jälkeen kyl toimi hyvin.Ok.Ymmärsin vaan tuosta aiemmasta kirjoituksestasi,että kyse oli kampuran asentotunnistin anturista.Originally posted by EOL View PostNiin ja autoon vaihdettii kolmisenvuotta sitten toi nokkaakselien asentotunnistin.Last edited by Heguli 31; 30-06-2013, 12:27.
Comment
-
löytyy parempia laitteita foorumilaisilta, porin seudultakin varmaan kymmeneltä ja ainakin kahdelta, itseni mukaan lukien BMW korjaamosofta, DISOriginally posted by EOL View PostNo niin kyllähän se omansa ottaa ja vähän päälle mut löytyykös sit parempia laitteita täältä porukalta kuin tuo carsoft joka itellä jo on ja millä koitin lukasta.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Hei nostetaanpas tämä esiin elikkä löytyisikö joltain tietoa mikä toi dme:n antama 139 vikakoodi on carsoft ohjelmassa?Originally posted by EOL View PostNo tuota en kyllä osaa sanoa montako niitä on tässä kyseisessä autossa ja luultavasti vain yksi vaihdettii pitääpä kaivella kuitti esiin.
Mutta lukaisin Carsoftilla koodit ja tuollaiset tuli:
Dme - 139 not defined
Inst. Cluster - 205, 63, 195 not defined
Abs/Asc - 67 Can error
Zke/Zvm - 64 not defined
Hkl - 1 temperature selector wheel, Right
Osaako joku kertoa mitä kyseiset numerot meinaavat?
Comment
-
No niin nyt on vikakoodit luettu kunnonlaitteilla ja eihän sieltä ollut löytynyt mitään muuta kuin joku "tehonrajoitus läpän toiminta" ja se vaijeri mikä menee moottoriin oli liikkunut hieman nihkeästi.
Onko viisaimmilla tietoa voiko kyseinen vika aiheuttaa sitä että auto sammuu joskus joutokäynnillä ja myös tilanteessa kun hiljentää risteykseen auto joutokäynnillä niin se sammuu?
Nyt auto tuntuisi ainakin pienen testiajon jälkeen olevan kunnossa.Last edited by EOL; 31-07-2013, 20:44.
Comment
-
Siis tuo diagnoosi tarkoittaa vaan ettei carsoft ymmärrä autoasi. Voisit muutenkin heittää seinään koko ohjelman näin vinkkinä. Kokeile semmosta ku INPA.Originally posted by EOL View PostHei nostetaanpas tämä esiin elikkä löytyisikö joltain tietoa mikä toi dme:n antama 139 vikakoodi on carsoft ohjelmassa?e60 535d -07 Monacoblau, e46 325ia cab -01, VW Golf 1.9tdi
e39 540i -99, e34 540iA -93, e34 525i luxorbeige -89, talvipommi saab 9000cd 2.0t, e36 320i Bmw-Schwarz -91, e34 525i -91 Sterlingsilber metallic, e34 518i -90 Alpinweiß II, e21 315 -83 Diamantschwarz
Comment
-
Tuo tehonrajoitus ilmeisesti liittyy luistoneston toimintaan. Eikös näissä vanhemmissa ole kaksi "kaasuläppää", toista niistä käyttää DSC kun haluaa rajoittaa tehoja luiston huomatessaan. Jos se läppä jumittaa niin tod näk pitäisi tulla myös vikakoodi luistonestosta. Toimiiko se?Originally posted by EOL View PostNo niin nyt on vikakoodit luettu kunnonlaitteilla ja eihän sieltä ollut löytynyt mitään muuta kuin joku "tehonrajoitus läpän toiminta" ja se vaijeri mikä menee moottoriin oli liikkunut hieman nihkeästi.
Onko viisaimmilla tietoa voiko kyseinen vika aiheuttaa sitä että auto sammuu joskus joutokäynnillä ja myös tilanteessa kun hiljentää risteykseen auto joutokäynnillä niin se sammuu?
Nyt auto tuntuisi ainakin pienen testiajon jälkeen olevan kunnossa.e60 535d -07 Monacoblau, e46 325ia cab -01, VW Golf 1.9tdi
e39 540i -99, e34 540iA -93, e34 525i luxorbeige -89, talvipommi saab 9000cd 2.0t, e36 320i Bmw-Schwarz -91, e34 525i -91 Sterlingsilber metallic, e34 518i -90 Alpinweiß II, e21 315 -83 Diamantschwarz
Comment
Comment