Kulkupelinä E39 525D -04 250tkm
Alkoi eilen haista diisseli kabiinin puolella ja illalla nopea vilkaisu konehuoneeseen ei paljastanut mitään.
Tänä aamuna tarkempi kurkistus tuotti tuloksen:
-Kaikki polttoaineletkut ja liitokset kuivat
-Suuttimien ympäristöt ja paluuletkut kuivat
-Kaikki metalliset polttoainelinjat kuivat
-Pohjamuovi märkä diisselistä
Pohjamuovin irroituksen jälkeen näkyy että diisseliä on vuotanut lohkon kylkeä pitkin laturin kannakkeen kohdalta.
Diisseliä vuotaa tiputellen kun laittaa virrat päälle, mutta kun auton starttaa niin lorottaa oikeen huolella.
Vuoto ei näy koneen päältä eikä mistään polttoaine linjoista.
Eli onko nyt niin että Rail-pumppu on tullut tiensä päähän?
Onnistuuko sen irroitus kotikonstein?
Korjaus onnistuu luutavasti jossain osaavassa Diesel-huollossa?
Alkoi eilen haista diisseli kabiinin puolella ja illalla nopea vilkaisu konehuoneeseen ei paljastanut mitään.
Tänä aamuna tarkempi kurkistus tuotti tuloksen:
-Kaikki polttoaineletkut ja liitokset kuivat
-Suuttimien ympäristöt ja paluuletkut kuivat
-Kaikki metalliset polttoainelinjat kuivat
-Pohjamuovi märkä diisselistä
Pohjamuovin irroituksen jälkeen näkyy että diisseliä on vuotanut lohkon kylkeä pitkin laturin kannakkeen kohdalta.
Diisseliä vuotaa tiputellen kun laittaa virrat päälle, mutta kun auton starttaa niin lorottaa oikeen huolella.
Vuoto ei näy koneen päältä eikä mistään polttoaine linjoista.
Eli onko nyt niin että Rail-pumppu on tullut tiensä päähän?
Onnistuuko sen irroitus kotikonstein?
Korjaus onnistuu luutavasti jossain osaavassa Diesel-huollossa?
Comment