Kannattaa samalla tarkistaa suuttimien johtosarjan sekä suuttimien pinnikontaktien kunto.
Eli ettei liitoksissa ole kosketusvikaa.
e39 530d suuttimenkorjausarvot
Collapse
X
-
tulipas katottua tänä aamuna korjausarvot ku väänsi auton ensitulille...1 suutimen korjaus arvo yli 8.6auto siis pelaa aivan täysin lukuun ottamatta tuota ylimääräistä nakutusta kylmänä vedätyksessä.uusi suutinkin tipahti postilaatikkoon eli asennus hommiin pääsee.toivottavasti lähtis suutin irti ihan löysäämällä hieman kiinnitys raudan muttereita ja laittamalla auton käyntiin
Leave a comment:
-
Vaikka erot ovat pieniä, ei kannata sekoittaa, ellei vaihda kaikkia kerralla samalla osanumerolla.
Leave a comment:
-
oliko noilla suuttimilla nyt mitään virkaa laittaako näitä esim vm99 tai vm02 suutimia...kerta taisivat olla eri numeroilla.eli pystyykö sekottaan ja toimivatko keskenään?
Leave a comment:
-
Originally posted by lurkki3 View Postelikkä kylmänä vedätyksessä ylimääräinen nakutus ääni, lämpinä ei juurikaan kuulu.suuttimen korjausarvot kylmänä -2 ja +2 välissä ja 5 suutin +5.7.voisiko tuosta nyt olettaa että 5 suuttimessa vikaa?vai mitä nämä korjausarvot käytännössä kertoo?
lämpimänä arvot pyöri muistaakseni kaikki -2 ja +2 haarukassa.
Leave a comment:
-
Kyllähän tuo 5-pytyn suutin vaikuttaisi olevan vaihdon/kunnostuksen tarpeessa. Antaa ilmeisesti jo vikakoodinkin "Smooth running control"?
Leave a comment:
-
e39 530d suuttimenkorjausarvot
elikkä kylmänä vedätyksessä ylimääräinen nakutus ääni, lämpinä ei juurikaan kuulu.suuttimen korjausarvot kylmänä -2 ja +2 välissä ja 5 suutin +5.7.voisiko tuosta nyt olettaa että 5 suuttimessa vikaa?vai mitä nämä korjausarvot käytännössä kertoo?
lämpimänä arvot pyöri muistaakseni kaikki -2 ja +2 haarukassa.Tags: None
Leave a comment: