Saattaisi olla tulossa kauppa tuollaisesta automaattilootaisesta, 2003-mallisesta E39:sta. Käyttöautoksi tulisi - jos tulisi. Millainen tuo 2,5-litrainen pannu on ko. korimallissa? Jaksaako viedä kuinka hyvin jos vertaa vaikka E36 328i:hin? Vai tuntuuko ajossa kovinkin laiskalta? Muuten varmaan taitaa olla ihan yhtä lujaa tekoa kuin muutkin M52 ja M54 -pannut? Millaiseen kulutukseen pääsee normaalissa maantieajossa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 525iA Touring?
Collapse
X
-
Originally posted by JKK View PostSaattaisi olla tulossa kauppa tuollaisesta automaattilootaisesta, 2003-mallisesta E39:sta. Käyttöautoksi tulisi - jos tulisi. Millainen tuo 2,5-litrainen pannu on ko. korimallissa? Jaksaako viedä kuinka hyvin jos vertaa vaikka E36 328i:hin? Vai tuntuuko ajossa kovinkin laiskalta? Muuten varmaan taitaa olla ihan yhtä lujaa tekoa kuin muutkin M52 ja M54 -pannut? Millaiseen kulutukseen pääsee normaalissa maantieajossa?
Pitkää matkaa ajelee varmasti alle 8l kulutuksella vaikka ei pisaralla pisimmälle yrittäisi päästä. Sekalaisessa kyläpyörityksessä 12 alkavat kulutuslukemat eivät ole poikkeuksellisia..
Imuvuodot ja huohottimen osat kun laittaa kuntoon niin kyllähän tuolla ajelee huoletta.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostEipäs kun 540i ja manuaali. Tai M5BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Dreamer View PostJa turbosarja viel ämmäläiseen!
Vakavasti ottaen käy koeajolla ja päätä itse. Kukaan muu ei osaa sanoa miltä se auto sinusta tuntuu.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMinä voin sanoa, se tuntuu laiskalta. Vaihdoin 323ia touringista 528ia touringiin. Ero on huomattava 323:sen hyväksi. Tässä tapauksessa ero vielä suurempi 328 coupe vs 525...E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Ihan paska. EsJonnet ajaa mopoautolla ohi.
Pakilla....
No eikai tuota kukaan tiiä muu kuin sie ite. Toisille riittäs ja olisi hyvinkin ripeä, mutta toisille taas ihan tuhnu.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Mulla on perheen ykkösautona juurikin tuollainen facelift 525i touring.
Se on taajamassa ihan riittävän reipaskulkuinen, mutta pidempää reissua kun ajaa, niin ohituksissa saisi kyllä olla enemmänkin ruutia, päärjää kyllä hienosti, ei siinä mitään.
Kulutukset taajamapyörityksessä n.13l sadalle ja reissussa noin 8l. Tärkeetä on, että vanokset toimii kunnolla.Since 1994 : 520i e28 -83, 316 e30 -85, 316i e30 -89,316 e30 -87, 318i e30 touring -89, 325i e30 cabrio -87, 320i e36 touring -96,325i e30 cabrio -88, 316i e30 bavaria -91, 325i cabrio -87, 318i e36 touring -95, 325i sedan -91, 320i e36 touring -97, e39 525ia touring -01, e46 318i touring -02 , 316ti compact -03 Nyt e61 525i touring, e46 318i cabrio -04
Comment
-
-
jos tuntuu laiskalta, nii ostaa dieselin, niissä on mielestäni kulkua maantiellä todella hyvin juuri ohittamiseen jne. Ja helppo saada lisää tehoa jos tarvii.
edit: eikä se dieselvero "iso" ole, kulutus on niin paljon pienempi vastaavasti, että ihan hirveitä ei tarvi ajaa ku säästöä jo tulee.Last edited by Bmw Dreamer; 23-08-2013, 13:26.BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Itellä oli 525ia sedan facelift ja äitillä on vieläkin samanlainen mutta touring.
Ja onhan ne ihan törkeän laiskoja ja bensa maistuu vähän liikaa siihen nähden miten ne liikkuu. Kannattaisi katella ainakin se 530ia tai sitten diesel, 540 kannalla en ole (semmoisenkin omistaneena) bensa maistuu jo vähän liikaa.e30 325i cabrio
Ex. f11 530d, e91 325d LCI, e39 525ia, e39 540iat, e39 528i, e32 735ia, e30 325i
Comment
-
-
No juu, näin vähän ajattelinkin.... Se 530iA olisi kyllä se oikea, sen tiesinkin. Ja farkku sen taas on pakko olla, kun reissuihin pitää saada aina jäätävä määrä rojua. Eikä ne mahdu edes tuohon E60 sedaniinkaan ilman kattoboksia. Tosin ei farkkua tarvitsisi, jos itse saisi reissukamat pakata. Riittäisi ihan hyvin vaikka 130i
Tottakai 540i olisi paras, mutta yhden E39 540iA Touringin omistaneena tiedän, että mun kilometreillä ei haitari kestä niitä bensakuluja.
Comment
-
-
Kyllä sillä 525:lla varmasti pärjää maantiellä suomen nopeusrajoituksilla. Itse asiassa mun mielestä hyvä ohituskiihtyvyys on ehkä juuri parasta tuossa. Kickdownilla 5-> 3 niin kiihtyy aika mukavasti. "Normaalisti" ajellessa tuntuu nuhaiselta samalla tavalla kuin 528ia, mutta kun kaasua painaa reilummin niin kyllä sieltä voimaa löytyy kierroksilla. 530ia on myös aika lailla samanlainen luonteeltaan.
Comment
-
-
Joo, jos 525iA tuntuu laiskalta, pian sen jälkeen myös 530iA tuntuu laiskalta. Mutta jos haluaa perusleppoisan/hiljaisen auton, niin ihan ok valinta.
Perusteknisesti vahva auto, mutta tätäkin tyypilliset bemariongelmat, tutinat, öljyt talvella pihalle ym paskamaisen ongelmat vaivaa jos huono tuuri käy.
Ruosteet näissä rajoittuu kosmeettisiin maalirupikuplimisiin ellei ole kolhimisten/kolareiden jälkeen huonosti maalattu.Last edited by ritariässä; 23-08-2013, 12:09.G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
Comment