Hei! Onko kellään tietoa, mikä voisi olla vikana kun 528 e39:n automaatti jää 3. vaihteelle kickdownin jälkeen? Kun yli 100km/h nopeudessa painaa reilusti kaasua niin laatikko vaihtaa kyllä ripeästi pienemmälle mutta kiihdytyksen jälkeen vaihde ei vaihdu takaisin isolle vaan kierrokset jäävät 4000-5000. Vaihteen saa vaihtumaan käyttämällä s-modella mutta D:llä ajellessa vaihde pysyy 3:na. Missähän voisi olla vika? Renkaina edessä 235/35/19 ja takana 275/30/19. Halkaisijaltaan pitäisi olla sama kuin alkuperäiset renkaat. Voiko rengaskoko vaikuttaa automaattiin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw 528iA e39 v.1996 automaatti jumittaa kickdownin jälkeen.
Collapse
X
-
Inpa kiinni ja livedatasta etsimään error when cornering täppää.Luulee todennäköisesti että ajat kurvissa tms.
325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postout of interest: mikä voi saada sen luulemaan niin? Ohjauskulmatunnistin?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Onko jokaisen renkaan abs anturi yhteydessä vaihteistoon vai esimerkiksi vain eturenkaat? Toinen eturengas on tosiaan hieman kuluneempi mutta eroa ei ole montaa milliä. Mitenkäs jos vaihtaa pienemmän rengastyksen esim 235/35/19 ja 265/30/19 tai jopa 225/35/19 ja 255/30/19. Sekoaako loota lopullisesti?
Comment
-
Comment