Joo elikkäs kiskasin toisen auton persiiseen pemarilla ja keula ruttuun no siitä sit trailerilla halliin auto ja keulasta kaikki hilut pois flektiin asti ja auto ei käynnisty enää kuulostaa kun ois tulpat irti eikä edes yritä käyntiin.vikakoodit luettu eikä ollut mitään elikkäs osaako joku neuvvoa tai tietää mikä ois??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
523iA ei käynnisty.
Collapse
X
-
Originally posted by dokki View PostJoo elikkäs kiskasin toisen auton persiiseen pemarilla ja keula ruttuun no siitä sit trailerilla halliin auto ja keulasta kaikki hilut pois flektiin asti ja auto ei käynnisty enää kuulostaa kun ois tulpat irti eikä edes yritä käyntiin.vikakoodit luettu eikä ollut mitään elikkäs osaako joku neuvvoa tai tietää mikä ois??"Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
-
-
Originally posted by dokki View PostAutolla ajettiin kolarin jälkeen vielä kilometri ja seuraavana päivänäkin käynnisty kun halliin ajoin.
Comment
-
-
Originally posted by dokki View PostKyllä käynnistin ja heti ajoin halliin.ei lauennu bäkit.täytyy yrittää hangata käyntiin mutta miten ne nyt vuorokaudessa liimautuu kiinni?
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEi starttaisi lainkaan jos kaapeli olisi paukkunut.
Eli varsinkin nämä e39:n paukut jää usein näin vanhemmiten "puolitiehen", jos autossa ei ole orggis akku ja kaapeli "jännissä" mutkalla.
Eli ei ammu kaapelinpäätä niiden muovisten lukituskynsien alle, jolloin usein jää ns."ohuet virrat" kun kaapelinpää ottaa juuri ja juuri kiinni kengänpuoleiseen "paukkuistukkaan".
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostLiimaventtiili on hieman harhaanjohtava termi. Käytännössä siis nostajat ylitäyttyy kun öljy ei ole niin notkeaa kuin kylmänä, jolloin venttiilit jää auki > tulpaton mopo.
Vaatii sitten pitkää uskoa ja paljon virtaa. Nimim. Yhden 523:en herättänyt ja usko oli koetuksella.
Miten nostaja voi täyttyä niin paljon, että työntää venttiilin auki ilman nokan apua? Onko se edes mahdollista, kuinka pitkä siitä pitää tulla?
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostSelityksiä on monia, mutta vaiva on sama samoin korjaus.
Miten nostaja voi täyttyä niin paljon, että työntää venttiilin auki ilman nokan apua? Onko se edes mahdollista, kuinka pitkä siitä pitää tulla?On paljon todennäköisempiäkin syitä sille ettei palamistapahtuma saa alkuaan kylmässä sylinterissä.
Last edited by Havis; 22-11-2013, 17:38."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by Havis View PostIhan yhtä lailla 'liimaventtiili'-myytti on höpinää niin kauan kunnes joku tulee ja esittää puristuspainemittaustuloksen ongelman päällä ollessa, jossa useampi sylinteri on täysin ilman puristuspaineita. Että semmosta
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostJoo ei mulla ole aavistustakaan mikä tuon tekee, mutta niin vain tapahtuu. Monta kertaa todennut saman jos kylmää konetta käyttää vain hetken ja jättää useaksi tunniksi seisomaan. Puristukset sieltä katoaa kun se pyörii kuin ilman tulppia. Tuskin sieltä tulpat irtoaa, että venttiilit on ainut syyllinen.
Comment
-
Comment