Announcement

Collapse
No announcement yet.

Toisen puolen parkkivalot palaa AINA.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Eihdee
    Newbiemmer
    • Aug 2011
    • 15
    • Orimattila

    Toisen puolen parkkivalot palaa AINA.

    Elikkäs meikäläisellä tällästä probleemaa. Parkkivalot vasemmalta puolelta jää palamaan edestä ja takaa, vaikka auton virrat katkaisee virtalukosta. Sammuvat kyllä kun akun ottaa irti.

    Omaveikkaus, että valokytkin sökönä, mutta varmistaisin vielä asian, jos jollakulla olisi samoja ongelmia ollut.

    Edit: Auto siis e39 530D -02
    Last edited by Eihdee; 29-11-2013, 15:50.
  • Tonton
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 9101
    • Raisio

    #2
    Originally posted by Eihdee View Post
    Elikkäs meikäläisellä tällästä probleemaa. Parkkivalot vasemmalta puolelta jää palamaan edestä ja takaa, vaikka auton virrat katkaisee virtalukosta. Sammuvat kyllä kun akun ottaa irti.

    Omaveikkaus, että valokytkin sökönä, mutta varmistaisin vielä asian, jos jollakulla olisi samoja ongelmia ollut.
    vilkun viiksi sökö???
    sigpic
    M-B Vito -22
    Transit Custom -18
    Yamaha vx ho cruiser -22
    Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
    [email protected]

    Comment

    • antti79
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 2499
      • Littoinen

      #3
      Vilkun viiksi, mutta jos näin niin silloin vilkut myös vilkkuisivat kun virrat päällä?
      sigpic
      Originally Posted by jari kihlman
      "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

      Comment

      • aripaa
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2006
        • 520
        • Kuhmo

        #4
        Originally posted by Eihdee View Post
        Elikkäs meikäläisellä tällästä probleemaa. Parkkivalot vasemmalta puolelta jää palamaan edestä ja takaa, vaikka auton virrat katkaisee virtalukosta. Sammuvat kyllä kun akun ottaa irti.

        Omaveikkaus, että valokytkin sökönä, mutta varmistaisin vielä asian, jos jollakulla olisi samoja ongelmia ollut.

        Edit: Auto siis e39 530D -02

        Minulla oli samanlainen vika e39 7/98 mallissa, korjautui vaihtamalla vilkkuviiksi.
        Vilkut kyllä toimi virtojen päällä ollessa.
        Saattaa olla valomodulissakin vikaa.
        Ext. bmw:t
        e28 518i -87
        e34 518i -92
        e39 540ia sedan 7/98
        e39 540ia sedan 9/98
        e39 540ia tour. 12/98
        E34 525i Touring 7/92

        Vikakoodien lukua/nollausta.

        e39 540 ia sedan 7/96

        Comment

        • Havis
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2004
          • 1838
          • Kotona/Poissa

          #5
          Originally posted by Eihdee View Post
          Elikkäs meikäläisellä tällästä probleemaa. Parkkivalot vasemmalta puolelta jää palamaan edestä ja takaa, vaikka auton virrat katkaisee virtalukosta. Sammuvat kyllä kun akun ottaa irti.

          Omaveikkaus, että valokytkin sökönä, mutta varmistaisin vielä asian, jos jollakulla olisi samoja ongelmia ollut.

          Edit: Auto siis e39 530D -02
          Olisko mahdollista että autosta pois noustaessa tönäiset vahingossa vilkun päälle vasemmalle. Saksalainen tieliikennelain vaatima ominaisuus, jossa toisen puolen parkit syttyy kun vilkku kytketään päälle ja virrat on pois päältä.

          Tai sitten vilkkuviiksi oikeasti rikki, mutta silloin häröä pitäis olla myös ajon aikana.
          "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

          E60 523iA -08

          Comment

          • schwarze
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2004
            • 2017
            • Kangasala

            #6
            Heitetään muistista, että vuoropysäköinnin mahdollistava ominaisuus on ollut käytössä jo ainakin E21 kopassa. Eli pysäköidessä: vilkkuviiksi oikealle, avaimet pois, oikeanpuoleiset parkit palaa, jne...
            Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
            Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

            Comment

            • antti79
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2003
              • 2499
              • Littoinen

              #7
              Originally posted by schwarze View Post
              Heitetään muistista, että vuoropysäköinnin mahdollistava ominaisuus on ollut käytössä jo ainakin E21 kopassa. Eli pysäköidessä: vilkkuviiksi oikealle, avaimet pois, oikeanpuoleiset parkit palaa, jne...
              Menee hieman offtopic jutuksi, mutta ominaisuus oli jo e12 kopassa joka esiteltiin hieman ennen e21:stä (-72).
              sigpic
              Originally Posted by jari kihlman
              "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

              Comment

              • schwarze
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2004
                • 2017
                • Kangasala

                #8
                Originally posted by antti79 View Post
                Menee hieman offtopic jutuksi, mutta ominaisuus oli jo e12 kopassa joka esiteltiin hieman ennen e21:stä (-72).
                Juu, näin varmaan . Myös auton valmistuksen jälkeinen kohdemaa taisi vaikuttaa noihin ominaisuuksiin. Ruatsintuonti E21:ssä vuoropysäköinti toimi, suomimallin E21:ssä ei. Tulikohan tässä jo tarpeeksi mutuiltua
                Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
                Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

                Comment

                • Dunky
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2003
                  • 4929
                  • Kotka

                  #9
                  LCM saanut kosteutta sisäänsä - sähkölaite ei tyykkää vedestä
                  Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

                  Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

                  Comment

                  • Riedle
                    BTCF Member
                    • Dec 2003
                    • 440
                    • Kokkola

                    #10
                    Löytyikö tähän ongelmaan ratkaisua?

                    Tuossa omassa 523i:ssä samanlainen ongelma. Kun virrat kytkee pois niin etu- ja takaparkki (vasen) syttyy välillä itsestään ja sammuu.
                    Z3 Coupé 2.8
                    Pajero Pinin
                    BMW Cruise Bike

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎