Eli takavaimennin on tilattu thomas motor tuningilta suunnitelmani mukaan (silti teki ihan vääränlaisen vaikka oli millilleen piirustukset..). Resonaattorin jälkeen vakioputki poikki ja siihen uusi pönttö kiinni. Pöntöstä lähtee ulostulot molempiin päihin vaimeninta, oikean puolen ulostulolle putki kiertää varapyörän kotelon takaa. Oikean puolen ulostuloa ja putkea varten joutui tekemään lisää tilaa lekalla ja tunkilla jolla sai pellin hieman ylemmäs. Sitten vaan kiinnikkeitä sinne tänne. vasemmalle puolelle ulostulo tulee suoraan vaimentimelta. Näin suurinpiirtein. Lisäksi tuli tehtyä hiilikuitu päällysteinen diffuusori johon pakoputken reijät oikealle kohdille.
Hinnat:
vaimennin 70€
ulostulot 70€
putket 50€
klemmarit 10€
+ hitsauslangat ja kaasut ym pientä.
Yht. n.200€
vrt. kun kysiyn hinnat, ei kiitos!
eurostainless 1000€ (vai oliko se 1500€..)
demec 1200€
ei kun siinä oikealla puolella olevasta tasaisesta kohdasta olevat ulokkeet/kantit jotka jäävät vähän alemmas. Näkyy kun kattoo auton alle. Taipuivat nätisti.
Niin no joo...anteeksi maalaisuuteni, nyt vasta hiffasin systeemin.
Itsellä kun odottaa valtavan kokoiset M5 takaputket ja uudet M5 takakontin muovipohjat/kotelot/akkukotelot sitä että laikkakone alkaa soimaan takakontinpohjaan, niin alkoi jo oma järkikulta renaamaan kuinka joku saa asennuksen tehtyä ilman laikkaa? Tietysti, lisäkuvat eivät olisi pahitteeksi.
Nostetaans taas tätä kun itsellä sama projekti meneillään.
Eli just suunniteltiin tossa nosturilla ja repsikan puolella vararengaskotelo tulee kyllä niin alas ettei edes pelkkiä putkia vedetä siintä, ainakaan niin ettei jäisi näkymään puskurin alapuolella (M5 orkkis). Eli onko porukka leikellyt vararengaskoteloa vai miten nuo on saatu tohon mahtumaan ?
Kai se on otettava rälläkkä täteen.
Nostetaans taas tätä kun itsellä sama projekti meneillään.
Eli just suunniteltiin tossa nosturilla ja repsikan puolella vararengaskotelo tulee kyllä niin alas ettei edes pelkkiä putkia vedetä siintä, ainakaan niin ettei jäisi näkymään puskurin alapuolella (M5 orkkis). Eli onko porukka leikellyt vararengaskoteloa vai miten nuo on saatu tohon mahtumaan ?
Kai se on otettava rälläkkä täteen.
Kyllä sitä pitää pikkusen leikellä, että saa hienosti tehtyä. Rohkeasti vaan leikkelemään.
Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne - Official member of Team Järki & Kohtuus -
- You gotta pay to play -
Comment