Mikäs mahtaa olla kun joskus matka-ajossa alkaa puhaltamaan viileetä ilmaa hyttiin? Täytyy laittaa rullat ja säätimet melkein täysille, että saa lämmintä. Tuntuu, että auton uudelleen käynnistys korjaa vian väliaikaisesti. Muistaakseni tätä tehnyt joskus kauan aikaa ennenkin. Nesteiden määrä oli OK.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530d puhaltaa kylmää
Collapse
X
-
Originally posted by Night-Wind View PostMikäs mahtaa olla kun joskus matka-ajossa alkaa puhaltamaan viileetä ilmaa hyttiin? Täytyy laittaa rullat ja säätimet melkein täysille, että saa lämmintä. Tuntuu, että auton uudelleen käynnistys korjaa vian väliaikaisesti. Muistaakseni tätä tehnyt joskus kauan aikaa ennenkin. Nesteiden määrä oli OK.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
-
-
Onks paneelin ilmanottoaukko ja takaosan puhallin putsattu? Multa tuli kiva pölylöntti sieltä ja kyllä parani ilmastoinnin logiikka.
Ihan imuroimalla se ritilikkö lähtee suurimmat ja pahimmat pois, ei o pakko paneelia alkaa irrottelee.BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Ja sinne ei sitten kannata mennä pölläyttämään ihan kauhean kovalla paineella.. Ei nuo puhaltimen laakerit ja komponentit tykkää jostain 7bar puhalluksesta. Ennemmin käy hakemassa kaupasta elektroniikkakäyttöön tarkoitettua paineilmaa.
Törppö maksaa muutaman euron, ja sopii sitten vaikkapa tv:n ja tietsikan putsaukseen.- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Dreamer View PostIhan imuroimalla se ritilikkö lähtee suurimmat ja pahimmat pois, ei o pakko paneelia alkaa irrottelee.ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Originally posted by Night-Wind View PostMistä ritiliköstä nyt mahtaa oikein olla kysymys? :thinkExät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by Night-Wind View PostMistä ritiliköstä nyt mahtaa oikein olla kysymys? :think
BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Juu tuli ne ritilät imuroitua, seurataan tilannetta. Oli kyllä aika pölyssä ne raot.
Eikös ne tuulettimet ole melkein siinä ritilässä kiinni? Mietein vaan että irtoaako sen mahdolliset pölyt imurilla ritilöiden läpi.ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Originally posted by Night-Wind View PostJuu tuli ne ritilät imuroitua, seurataan tilannetta. Oli kyllä aika pölyssä ne raot.
Eikös ne tuulettimet ole melkein siinä ritilässä kiinni? Mietein vaan että irtoaako sen mahdolliset pölyt imurilla ritilöiden läpi.BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Lainataan nyt tätäkin topikkia, jos jollain olisi haisua.. Itsellä siis samaa vaivaa, alkaa puhaltelee kylmää kabiiniin about 20-30 km:n ajon jälkeen, ja vähän sen jälkeen kun vika ilmenee, niin sähköflekti saa hepulit ja alkaa pyörimään vinhaa vauhtia. Tätä kun jokunen tovi kestää nii weba lähtee käyntiin, ja tilanne normalisoituu -> flekti rauhoittuu ja lämmintä alkaa taas puskemaan kabiiniin. Pitänee putsata toi ropeli kans, mut tuo flekti ihmetyttää, ihan ku joku kuumenis moottoritilassa liikaa. Lämpömittari näyttää koko ajan puoltaväliä, kunhan sinne ensin nousee muutaman kilsan ajon jälkeen, ja nesteet on OK..E53/M54B30 -04
E39/M57D30 -99
E34/M30B35 -88
E28/M10B18 -85
Comment
-
-
En tiedä auttoiko se imurointi. Kyllä eilen rupesi taas puhaltamaan viileää. Mulla yleensä 20c noi paneelin lämmöt, täytyi nostaa 22c jotta sai lämmintä hyttiin. :thinkex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Tuskin sitten ainakaan tuo tuulettimen tukkeentuminen syynä? Ite pidän normaalisti 21astetta säätimissä, mutta viimeviikolla kun rupesi puhaltamaan kylmää, niin piti nostaa aina 30asteeseen säätöä. Pitääpä koittaa imurilla avata kanavia.
Originally posted by Night-Wind View PostEn tiedä auttoiko se imurointi. Kyllä eilen rupesi taas puhaltamaan viileää. Mulla yleensä 20c noi paneelin lämmöt, täytyi nostaa 22c jotta sai lämmintä hyttiin. :think
Comment
-
Comment