Eli vaihdettiin juuri 530da:n vaihdelaatikko kun entinen ei enää suostunut toimimaan mutta uusi laatikkokaan ei toimi. Mikä ihme voi enää olla vikana???
Automaattilaatikko-ongelmia
Collapse
X
-
Tags: None
-
Originally posted by Slazha View PostTurbiini tai asennusvirhe?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Pumppu
Asennus sujui ongelmitta, kaikki meni todella sujuvasti paikalleen. Minkälaisella asennusvirheellä sen äljypumpun saa rikki? Väkivaltaa ei asennuksessa tarvittu
Comment
-
Se että turbiini pitää olla oikeassa hahlossaan laatikossa paikallaan, kun äherretään laatikkoa autoon takaisin kiinni.
Comment
-
Tuolla on hyvät ohjeet.Meneekö vaihteisto vikatilaan? Pystyykö autoa työnteleen P-asennossa?
E61 M-sport
Comment
-
..
Autoa ei pysty työntää p-asennossa..
Laatikko on käytetty mutta liikkuvasta ja toimivasta autosta ja turbiini vaihdettiin samalla.
Entinen laatikko rupes oireilee noin puol vuotta sitten, ensimmäisenä tuli täristys noin 100 vauhdissa, tuntu kuin auto sammuis kesken ajon, täristys jatkui silloin tällöin ja nyt yksi päivä vaihteet eivät toimineet ollenkaan, pitkän seisonnan jälkeen sillä pääsi pari metriä eteenpäin tai taaksepäin.
Kun laitettiin uusi laatikko, renkaat pyörivät hetken niukasti mutta enempää ei suostunut toimimaan, ja taas muutaman tunnin seisonnan jälkeen pääsi vähän matkaa hallissa taakse-ja eteenpäin... Kovin kummastuttaa tää homma :/
Comment
-
-
Onhan se täytetty silloin kun auto on käynnissä?
Ja tosiaan oliko turbiini kiinni laatikossa kun se asennettiin?
Comment
-
Comment