Täytyy soittaa tuonne bemariosiin ja kysyä miks myyvät vanhaa mallia ainakin kuvan perusteella. Tuo koneessa oleva febin vaimennin on uutta vahvistettua mallia, mutta mikä perkele siinä on kun ei osata tehdä tuotakaan kunnolla? Ihan sekundaa tulee sieltä täältä kun autoonsa koittaa ettiä osia esim. termarit.
Jos joku liike olis lyöny tän dampperin asiakkaan autoon, josta se sit hajottaa kampiakselin tiivisteen niin kuka laittaa käden taskuun?
Edit: Kävin hakemassa Motonetistä uuden Febin dampperin takuuseen ja se näyttäis pyörivän ihan hyvin. Ei maksanu kun 45min vaivaa ja vitutusta, mut tuli kuntoon.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 530D LCI Moottorin Dampperin vaihto/Laatu, Dampperin kiinnipito työkalu, Kuva
Collapse
X
-
vahvistettu värinänvaimennin
Originally posted by edva View PostUskaltaako tuolla Febin rullalla ajella ollenkaan?
Onko Corteco sama osa kuin Continental? bemariosat.fi myy ainakin OE-laatusena Corteco/Continental.
https://bemariosat.fi/fi/moottorin-o...-m57s2-oe.html
Ei ainakan KUVA ole vahvistetusta mallista.
ks liite kuvaa.
Leave a comment:
-
-
Uskaltaako tuolla Febin rullalla ajella ollenkaan?
Onko Corteco sama osa kuin Continental? bemariosat.fi myy ainakin OE-laatusena Corteco/Continental.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by edva View PostKiristelin Febin dampperin koneeseen ja näyttäis et se ois vähän epäkesko. Ihan keskimmäinen osa pöyrii tasaseen ja hihnakin ainakin melkein, mut keskeltä heittää aika huolella. Vienkö takasin Motonettiin ja hommaan Gatesin tai orkkiksen tilalle?
Leave a comment:
-
-
Kiristelin Febin dampperin koneeseen ja näyttäis et se ois vähän epäkesko. Ihan keskimmäinen osa pöyrii tasaseen ja hihnakin ainakin melkein, mut keskeltä heittää aika huolella. Vienkö takasin Motonettiin ja hommaan Gatesin tai orkkiksen tilalle?
Hidastettu video keissistä:
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juhnukka View PostMites tuossa uuden dampperin kiristyksessä olette tulkinneet tuon tis ohjeen? 40 newtonia 60 ja 60 astetta eli käännetäänkö suoraan 40 nm ja 120 astetta vai venytetäänkö tuossa pultit ja menisi näin: kiristys 40 nm kiristys 60 astetta löysäys ja 60 astetta?
Mites tuosta saisi parhaiten pidettyä kiinni kun kiristää? Saako laatikon tarkastusaukosta pidettyä hammaskehää vastaan, se varmaan kestäisi?
Sieltä startin kehältä noita on pidelty.Last edited by alpine3; 07-07-2020, 23:07.
Leave a comment:
-
-
Mites tuossa uuden dampperin kiristyksessä olette tulkinneet tuon tis ohjeen? 40 newtonia 60 ja 60 astetta eli käännetäänkö suoraan 40 nm ja 120 astetta vai venytetäänkö tuossa pultit ja menisi näin: kiristys 40 nm kiristys 60 astetta löysäys ja 60 astetta?
Mites tuosta saisi parhaiten pidettyä kiinni kun kiristää? Saako laatikon tarkastusaukosta pidettyä hammaskehää vastaan, se varmaan kestäisi?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by levis69 View PostMinä pyöräytin konetta puristustahtia vasten ja rivakalla nykäisyllä lähti kaikki pultit aika helposti auki... Jos ei lähde niin varmaan laitettava se lukitus tappi lohkoon joka lukitsee vetolevyn?
Kampuran lukitsemiseen on ihan oma työkalunsa, jonka varmasti pystyy soveltaan itekin.
Leave a comment:
-
-
Tuo autonvaraosat24 febi on vahvistettua mallia. Eilen tuli dampperi postiin
Leave a comment:
-
-
Originally posted by permanent View PostOnko tämä vahvistettu malli vai vahvistamaton? Viittaa numeroon 33602 joka edellisen postauksen perusteella vahvistettu, mutta kuva näyttää vahvistamattomalta.
Edit samantien:
Näitä Febin malleja näyttää olevan kahdella numerolla, kumpikohan on vahvistettu?
33602:
27340:
https://www.autonvaraosat24.fi/febi-bilstein/1883846
Esim tässä yhdet kuvat febin pyörästä jonka perusteella se on uutta mallia. Aiemmin ketjussa joku taisi olla myös todennut että myös tarvikepyörät ovat uudempaa mallia.
Leave a comment:
-
Leave a comment: