Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hytissä haisee kuolema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hattis
    Bimmer Rookie
    • Apr 2013
    • 166
    • Finland

Minä olen menestyksekkäästi parissa edeltävässä vääränmerkkisessä kulkineessa käyttänyt taktiikkaa: ilmastointi manuaalisesti pois n.5min ennen aiottua määränpäätä.
    Kenno kuivuu ennen pysähdystä, mikrobejä/hometta ei synny - ei tule pahaa hajua.

Comment

• BemariAndy
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2012
      • 230
      • Pohjois-Pohjanmaa

Originally posted by Hattis View Post
      Minä olen menestyksekkäästi parissa edeltävässä vääränmerkkisessä kulkineessa käyttänyt taktiikkaa: ilmastointi manuaalisesti pois n.5min ennen aiottua määränpäätä.
      Kenno kuivuu ennen pysähdystä, mikrobejä/hometta ei synny - ei tule pahaa hajua.
      En ole yleensä käyttänyt ilmastointia. Vain kesäisin/kuumalla ja sitten joskus talvisin, kun on huurua. Mutta silti tuota hajua ilmenee. En tiedä mistä kertyy, mutta seuraillaan nyt tilannetta, kun on uudet aktiivihiilisuodattimet vasta laitettu.
      * Volvo V90 Cross Country D4 AWD 2017 ruotsintuonti 2019 Kakkosautona Volvo S40 1.8 bensa (Ford...)
      * Aiempia autoja vanhimmasta alkaen :
      Ekat 5 Peugeot (309, 2x306, 307 ja 407), 1 Opel Zafira CDTI -07, 1. BMW 520da E61 -09 Isernhagen haku 2012 Saksasta ja X3 F25 LCI 30D -15 Fulda haku 2018 Saksasta

Comment

• Jpa80
        Bimmer Rookie
        • Sep 2013
        • 133
        • Pirkanmaa

Mulla oli nuo aktiivihiilisuodattimet ilmeisesti kostuneet ja haisi. Otin ne pois ja koitin haistella mutta en siinä kummempia hajuja huomannut. Löyhkä kuitenkin hävisi suodattimien vaihdolla + puhdistusvaahto kennolle. Ja tuosta ilmastointilaitteesta, ei kai näissäkään ilmastointi mene päälle jos ulkona ei ole riittävän lämmin?

Comment

• Hattis
          Bimmer Rookie
          • Apr 2013
          • 166
          • Finland

Originally posted by Jpa80 View Post
          Ja tuosta ilmastointilaitteesta, ei kai näissäkään ilmastointi mene päälle jos ulkona ei ole riittävän lämmin?
          Ei mene, mutta puhuin yleisellä tasolla ja kai se kesäkin kohta alkaa ?
          Last edited by Hattis; 25-02-2015, 22:47.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎