Potilas 535dA LCI,
uusi akku ja uusi IBS kaapeli.
Webastoa jos käyttää,
startatessa aktiiviohjauksen "kalibrointi" hukkuu ja sytyttää valon tauluun.
Ei kuitenkaan aiheuta vikakoodeja.
Webaston kulutus akulta mitattuna hetken 17A,
sen jälkeen tippuu aika äkkiä 12A ja hitaasti kohti 7-8A.
IBS:n login mukaan missään vaiheessa akun vaihdon jälkeen
ei varaus ollut käynyt alle 60%.
Itse webastolta mitattuna virran kulutus oli 4A luokkaa.
Päälle tietysti tulee sisäpuhaltimen ja auton sähköjärjestelmän kulutus
joten tuo 7-8A lienee normaalia?
Äkkiseltään näyttäisi että stratatessa webaston käytön jälkeen
kun akku ei ole ihan täysin latingissa (ja webasto on vielä päällä),
aktiiviohjauksen jännite startatessa tippuuu alle 9 v ja se aiheuttaa kalibroinnin häviämisen (ainakin vihreä palkki alkoi inpassa 9V:stä)...
Onko ideoita mitä tehdä? Putsasin jo startin,
solenoidia ei saanut auki joten sen kärki jäi putsaamatta,
joten voihan se vika olla startissakin vaikka hyvin se pyörii...
Tai sitten aktiiviohjauksen ecun virransyötössä on jotain häikkää?
Klemme 30:stä tais virrat ottaa...
Voisiko joku katsoa inpalla vastaasta vehkeestä aktiiviohjauksen
jännitteen "notkahtamisen" kun auto startataan webaston käytön jälkeen,
notkahtaako jännite lähellekkään 9 volttia?
uusi akku ja uusi IBS kaapeli.
Webastoa jos käyttää,
startatessa aktiiviohjauksen "kalibrointi" hukkuu ja sytyttää valon tauluun.
Ei kuitenkaan aiheuta vikakoodeja.
Webaston kulutus akulta mitattuna hetken 17A,
sen jälkeen tippuu aika äkkiä 12A ja hitaasti kohti 7-8A.
IBS:n login mukaan missään vaiheessa akun vaihdon jälkeen
ei varaus ollut käynyt alle 60%.
Itse webastolta mitattuna virran kulutus oli 4A luokkaa.
Päälle tietysti tulee sisäpuhaltimen ja auton sähköjärjestelmän kulutus
joten tuo 7-8A lienee normaalia?
Äkkiseltään näyttäisi että stratatessa webaston käytön jälkeen
kun akku ei ole ihan täysin latingissa (ja webasto on vielä päällä),
aktiiviohjauksen jännite startatessa tippuuu alle 9 v ja se aiheuttaa kalibroinnin häviämisen (ainakin vihreä palkki alkoi inpassa 9V:stä)...
Onko ideoita mitä tehdä? Putsasin jo startin,
solenoidia ei saanut auki joten sen kärki jäi putsaamatta,
joten voihan se vika olla startissakin vaikka hyvin se pyörii...
Tai sitten aktiiviohjauksen ecun virransyötössä on jotain häikkää?
Klemme 30:stä tais virrat ottaa...
Voisiko joku katsoa inpalla vastaasta vehkeestä aktiiviohjauksen
jännitteen "notkahtamisen" kun auto startataan webaston käytön jälkeen,
notkahtaako jännite lähellekkään 9 volttia?
Comment