Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 530 D vm. 2008 nakuttaa tyhjäkäynnillä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 500sarjalainen
    Bimmer Rookie
    • Jan 2009
    • 136
    • Seinäjoki

Originally posted by Jpa80 View Post
    Mulla oman 530d:n nakutuksen lähteeksi paljastui vetolevy, en osaa kyllä sanoa enää oliko tuota videota vastaava ääni.
    Ko. kampe on fiksusti kasattu niittaamalla, ja niittien löystyminen ilmeisesti aiheuttaa tuon nakutuksen.
    Originally posted by ptikkala View Post
    minulla oli vetolevy nakuttelija myös ja kuulosti siltä kuin ääni olisi tullut jostain imusarjantienoilta tms... vetolevyn niittejä oli muistaakseni 3 jo melkos löysällä.
    No hitto. Minkähintainen operaatio tuo oli ja niitattiinko sama levy uusiksi vai miten korjaus tehtiin?
    Last edited by 500sarjalainen; 13-03-2017, 15:44.

Comment

• Jpa80
      Bimmer Rookie
      • Sep 2013
      • 133
      • Pirkanmaa

Eiköhän tuo semmonen tonnin paukku ollut, niinkuin näitten remontit aina. Saattoi olla vähän allekin.
      Ei siitä vanhasta kalua tule, purkuosa tilalle. Uusi osa olisi ollut useamman satasen kalliimpi.

Originally posted by 500sarjalainen View Post
      No hitto. Minkähintainen operaatio tuo oli ja niitattiinko sama levy uusiksi vai miten korjaus tehtiin?

Comment

• 500sarjalainen
        Bimmer Rookie
        • Jan 2009
        • 136
        • Seinäjoki

Mistä hommasit uuden (käytetyn) ja missä teetit homman vai teitkö itse?

Comment

• ptikkala
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2007
          • 1571

150e maksoin minä kolariauton vetolevyst ja muistaakseni vaihtotyöstä maksoin 200e paikalliselle pajalle.

Comment

• Jpa80
            Bimmer Rookie
            • Sep 2013
            • 133
            • Pirkanmaa

Originally posted by 500sarjalainen View Post
            Mistä hommasit uuden (käytetyn) ja missä teetit homman vai teitkö itse?
            Eipä tuo mullakaan tarkemmin muisteltuna ihan noin kallis operaatio ollut, taisi olla termareiden vaihtoa jne. samalla kertaa.
            Osa oli luokkaa 200e, korjaamon kautta hommasivat jostain romikselta. Työt oli varmaan parin-kolmensadan paikkeilla.

Comment

• ptikkala
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2007
              • 1571

ja tuonhan voi tarkistaa kun purkaa pohjamuovit pois, siellä on pieni reikä mistä esm. talttameisselillä levyä pyörittämällä näkee niittauskohdat.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎