Kävipä niin ohrasesti että oli 05 E61:n vararengaskoteloon päässyt puolisen litraa vettä. Releet hapettu ja sen seurauksena vasen ilmajousipussi rikkoontui kun perä pomppas ylös. Pussit ja ohjainyksikkö vaihdettu mutta ongelmana on nyt vänkärinpuolen tason säätö, joka toimii täysin päinvastoin eli kun pitäs nostaa niin laskee. Onko kellään ollut moista ongelmaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kassit rikki.
Collapse
X
-
Onhan uus moduuli koodattu auton varustelistan mukaan?
Jos sulla on inpa niin voit ajaa oikeaa puolta käsin ylös ja alas, siitä näet että osaako moduuli ohjata pussia oikein päin. Livedatasta voit katsoa että luuleeko auto perän liikkuvan väärin päin eli sensori olis väärin kytketty.Last edited by böntti; 04-06-2014, 06:31.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
No en osaa täysin varmaksi sanoa mutta samaa moduulia käytetään ainakin 7-sarjassa eli itse kyllä koodaisin sen. Toisaalta jos on liikkeessä korjattu niin eihän se ole sun päänsärky? Kyllähän niiden pitää se laittaa kuntoon jos oot hommasta maksanu.
edit. Tarkistin asian ISTAsta, vaihdon yhteydessä moduuli pitää ohjelmoida/koodata, lisäksi pitää tehdä perän kalibrointi. Ohjelmointi ei ole yleensä välttämätöntä mutta vähintään koodaus ja kalibrointi pitäis tehdä.Last edited by böntti; 05-06-2014, 15:22.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
Comment