Käytin 530d:n öljynvaihdossa, joka oli tietokoneen mukaan vajaan 10000 km:n päässä ja lähin huoltokohde, muut olivat hamassa tulevaisuudessa. Sitten auto seisoi 2 viikkoa mökillä ja kun otin sen taas ajoon, se alkoi valittaa, että etujarrupalat pitää vaihtaa 1900 km:n päästä eli ennen kuin öljynvaihto olisi ollut ajankohtainen.
Toimiiko tuo varoitus niin epämääräisesti, että ensin vaihtoon on yli 10000 km (en muista, paljonko matka oli, saattoi olla yli 30000 km) ja pienen ajon jälkeen enää 1900 km?
Tympii hypätä jatkuvasti huollossa tämän kanssa milloin minkäkin asian takia. Saa nähdä, saivatko takarenkaan epätasaisen kulumisen kuriin vai eivät.
Onko muuten tuo euro-takuu tosiaan sellainen, että suomalaisessa huollossa se ei auta mitään, vaan asiakkaan pitää itse olla yhteydessä Saksaan ja kinuta sieltä huoltokuluja takaisin ja suomalainen huolto hyvittää sitten asiakasta jos Saksasta tulee takuukorvaus? Näin Laakkonen ainakin väitti.
Toimiiko tuo varoitus niin epämääräisesti, että ensin vaihtoon on yli 10000 km (en muista, paljonko matka oli, saattoi olla yli 30000 km) ja pienen ajon jälkeen enää 1900 km?
Tympii hypätä jatkuvasti huollossa tämän kanssa milloin minkäkin asian takia. Saa nähdä, saivatko takarenkaan epätasaisen kulumisen kuriin vai eivät.
Onko muuten tuo euro-takuu tosiaan sellainen, että suomalaisessa huollossa se ei auta mitään, vaan asiakkaan pitää itse olla yhteydessä Saksaan ja kinuta sieltä huoltokuluja takaisin ja suomalainen huolto hyvittää sitten asiakasta jos Saksasta tulee takuukorvaus? Näin Laakkonen ainakin väitti.
Comment