Originally posted by teropa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530da LCI vai vanhempi malli- Kumpi parempi?
Collapse
X
-
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
-
Originally posted by nachi View PostHuomioidaan myös, että 520d LCI-mallia saa myös alkupäässä M47 -koneella, ilman N-koneen ketjuongelmia.
Hyvä budjettiratkaisu ja nämä 520d M47 LCI-mallit alkavatkin jo reilusta 10 tuhannesta.
M47 koneissa on esim Turbon vaihto tiedossa ... murheensa kaikissa. Kun katsoo että N47 moottorin jakopää on jo huollettu niin on se paljon mukavampi käytössä.Last edited by jpeltoma; 15-12-2014, 21:56.__________________________________________________ ________________________
Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.
Comment
-
-
Originally posted by jpeltoma View PostN47 moottoriin verrattuna se M47 on aikamoinen traktorin moottori. Kun hyppää N47:sta M47:aan, niin sen tärinän ja karkean raksutuksen määrän kyllä huomaa.
M47 koneissa on esim Turbon vaihto tiedossa ... murheensa kaikissa. Kun katsoo että N47 moottorin jakopää on jo huollettu niin on se paljon mukavampi käytössä.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Kyllä minä ainakin ottaisin tuon M47:n jos pitäisi valita 2l väliltä, ihan vain mielenrauhan vuoksi. Turbot ei paljoa maksa ja traktoreita ne kaikki dieselit on enemmän tai vähemmän.
Toki tuommosen N-sarjalaisen koneenki vois ottaa jos olis pienillä kilometreillä + takuu voimassa, mutta laittaisin kyllä kiertoon hyvissä ajoin ennen isompia kilometrejä.Last edited by -rik; 15-12-2014, 23:22.ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
-
"Virityspotentiaalikin on hieman parempi LCI 530:ssä missä vissiin 300hv alkaa olla mahdollista varsinkin DPF:n poistolla."
Kyllä näin on.. Täytyykin tästä lähteä nastarengaskauppaan, vaikka ei talvi ole alkanut edes vielä. Mites ne noin kuluu? :thinkTimanttiporauksia ja muita timanttitöitä.
Pöyryntimantti.fi
Comment
-
Comment