Elikkä bägin valo palaa, eikä sitä saa enää nollattua Inpalla / DISillä kuin hetkeksi kunnes taas herjaa ja katsastus lähestyy.Aikaisemmin saattoi pysyä 1-2pv poissa.
Kun autoa pitää yön yli laturissa ja aamulla lähtiessä nollaa koodit pysyy valo poissa n. 5km matkan. Muulloin syttyy lähes välittömästi nollauksesta.
Molemmat Inpa ja Dis herjaavat kuskinpuolen B-pilarin satelliittia. Inpa ei saa yhteyttä kyseiseen purkkiin ja DIS puhui muistaakseni jotain satelliitin de-aktivoinnista. Nyt ei ole tarkkoja vikakoodeja.
Tähän mennessä vaihdettu akku, takaluukun johtosarjat, IBS-kaapeli sekä viimeisimpänä akun paukkukaapeli jossa vakaasti uskoin vian olevan mutta ei. Autossa oli myös akunpurkautumis ongelmaa ennen osien vaihtoa, nyt tuntuu korjaantuneen.
Olisiko kellään ehdotuksia seuraavaksi ja tietääkö kukaan voiko paukkukaapelin jälkeinen virtajohto auton alla aiheuttaa moista jos on hapettunut? Sitä ei ole vielä tarkistettu, samoin kun DISsin opastamia B-pilarin satelliitin virran ym. mittauksia.
Kun autoa pitää yön yli laturissa ja aamulla lähtiessä nollaa koodit pysyy valo poissa n. 5km matkan. Muulloin syttyy lähes välittömästi nollauksesta.
Molemmat Inpa ja Dis herjaavat kuskinpuolen B-pilarin satelliittia. Inpa ei saa yhteyttä kyseiseen purkkiin ja DIS puhui muistaakseni jotain satelliitin de-aktivoinnista. Nyt ei ole tarkkoja vikakoodeja.
Tähän mennessä vaihdettu akku, takaluukun johtosarjat, IBS-kaapeli sekä viimeisimpänä akun paukkukaapeli jossa vakaasti uskoin vian olevan mutta ei. Autossa oli myös akunpurkautumis ongelmaa ennen osien vaihtoa, nyt tuntuu korjaantuneen.
Olisiko kellään ehdotuksia seuraavaksi ja tietääkö kukaan voiko paukkukaapelin jälkeinen virtajohto auton alla aiheuttaa moista jos on hapettunut? Sitä ei ole vielä tarkistettu, samoin kun DISsin opastamia B-pilarin satelliitin virran ym. mittauksia.
Comment