Eli...
Tasakaasulla rauhallisesti paikalta lähtiessä D:llä (2:lla) vaihtaa kolmoselle hyvin, neloselle tuntuu että arpoo turbiinin lukituksen kanssa...ensin antaa luistaa 100-200rpm, aivan kuin pomppaisi vapaalle...sitten lyö lukkoon ja pudottaa 300-400rpm ja perstuntumalla aivan kuin meno nyykähtäisi hetkeksi...sitten mennään taas normaalisti. Loput vaihteet latoo nätisti ilman mitään huomioita.
Sama toistuu samalla kaavalla jos vaihtaa manuaalisesti mutta S (sport+) ei mitään poikkeavaa vaihdoissa. Kovemmalla kiihdytyksellä ei millään moodilla huomautettavaa. Myös rivakamman lähdön jälkeen seuraavat pari rauhallista lähtöä sujuu nätein vaihdoin ilman em. Outoja tapahtumia.
Pystyykö vaihteiston adaptiot nollaamaan ilman testeriä kuten vanhemmassa, virrat päälle ja kaasu pohjaan, virrat pois?
Öljyä liian vähän ? (millainen puuha tarkistaa?)
Tasakaasulla rauhallisesti paikalta lähtiessä D:llä (2:lla) vaihtaa kolmoselle hyvin, neloselle tuntuu että arpoo turbiinin lukituksen kanssa...ensin antaa luistaa 100-200rpm, aivan kuin pomppaisi vapaalle...sitten lyö lukkoon ja pudottaa 300-400rpm ja perstuntumalla aivan kuin meno nyykähtäisi hetkeksi...sitten mennään taas normaalisti. Loput vaihteet latoo nätisti ilman mitään huomioita.
Sama toistuu samalla kaavalla jos vaihtaa manuaalisesti mutta S (sport+) ei mitään poikkeavaa vaihdoissa. Kovemmalla kiihdytyksellä ei millään moodilla huomautettavaa. Myös rivakamman lähdön jälkeen seuraavat pari rauhallista lähtöä sujuu nätein vaihdoin ilman em. Outoja tapahtumia.
Pystyykö vaihteiston adaptiot nollaamaan ilman testeriä kuten vanhemmassa, virrat päälle ja kaasu pohjaan, virrat pois?
Öljyä liian vähän ? (millainen puuha tarkistaa?)
Comment