Originally posted by böntti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pimeä iDrive ja SOS call failure
Collapse
X
-
BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
-
-
Nyt ei ihan seuraa. Mikä on MOST silta? Jotenkin pitää ne kuidut siis yhyttää toisiinsa? Jos se mitään kertoo ni kun ulla toi pääyksikkö on irti, ni isossa liittimessä kuitu kovasti tuikkii kun virtoja pistää. Ja mienkäs most silta askarrellaan? Tuskin ainakaan tyhjästä vessapaperirullasta...
Mutta osaako joku ottaa kantaa tohon että jos Lci mallin CCC:n boksin ostaa käytettynä, saako sen mallista riippumatta koodattua? Enempi näyy olevan tarjolla noita kahden aseman malleja, ja mulla tuo oletettavasti särkynyt on semmoinen yhden aseman CHAMP-malli...
Comment
-
-
Originally posted by MazterI View PostNyt ei ihan seuraa. Mikä on MOST silta? Jotenkin pitää ne kuidut siis yhyttää toisiinsa? Jos se mitään kertoo ni kun ulla toi pääyksikkö on irti, ni isossa liittimessä kuitu kovasti tuikkii kun virtoja pistää. Ja mienkäs most silta askarrellaan? Tuskin ainakaan tyhjästä vessapaperirullasta...
Mutta osaako joku ottaa kantaa tohon että jos Lci mallin CCC:n boksin ostaa käytettynä, saako sen mallista riippumatta koodattua? Enempi näyy olevan tarjolla noita kahden aseman malleja, ja mulla tuo oletettavasti särkynyt on semmoinen yhden aseman CHAMP-malli...Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Kertokaas mitä parempaa tuossa NBT:ssä on CIC:een verrattuna?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostKertokaas mitä parempaa tuossa NBT:ssä on CIC:een verrattuna?Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
-
Tuommonen ois kyllä aika pähee. Maailmalla noita on näköjään asenneltu näihin vanhempiin malleihin. Onko Suomessa laitettu yhtäkään? Nyt on pakko kysyä, mikä tuo Combox on?AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Originally posted by Fabsu View PostTuommonen ois kyllä aika pähee. Maailmalla noita on näköjään asenneltu näihin vanhempiin malleihin. Onko Suomessa laitettu yhtäkään? Nyt on pakko kysyä, mikä tuo Combox on?Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
-
Most-sillalla tarkoitetaan semmoista valokuitupätkää joka yhdistää moduulille tulevan ja siltä lähtevän valokuidun, ohittaa siis moduulin. Ei sitä kyllä välttämättä tartte (paitsi E65:n kohdalla), autoissa on semmonen kytkentärasia minkä kautta valokuitu kiertää jokaisen moduulin välissä. Tuosta rasiasta siirtelee piuhat oikein niin moduuli ohittuu.
Combox on se purkki minkä kautte uudemmissa autoissa menee ainakin hands free, bt-audiostream, netti, live ja usb-mp3.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Jatkan tätä omaa topikkia kun tämä saaga jatkuu. En ole vielä asialle kerennyt tehdä oikein mitään kun työt on häirinnyt harrastamista, mutta huomasin seuraavan.
Aamusell ayritin avata kuskin ikkunaa, ni eipä napit toiminutkaan. Eli kuskin ovessa olevista napeista ei toimi mikään. Ei peilit, ei ikkunat, ei ikkunalukitus. Ei syty ledit eikä toimi mitään. Mutta kaikista muista ovista homma toimii.
Onko noi napit jossain samassa väylässä? Vai saatoinko mä särkeä ton (ts. irroittaa johdon) kun käytin iDrivea irti?
Comment
-
-
Eipä ehtinyt auto kauaa olla kun iski tännekin SOS call failurea tauluun
Homma alkoi niin että tutkin autoa inpalla kun tuli herja virran vähyydestä. No, ajattelin tutkia vielä muutaman koodin kunnes valitti vasenta rekisterikilven valoa ja heti perään oikeaa. Sitten pimputti DSC:tä jonka yhteydessä alkoi iDriven näyttö vilkkua. Tässä vaiheessa otin läppärin irti, sammutin virrat ja jätin auton lataukseen. Seuraavasta päivästä alkaen on tullut tuo SOS call failure joka starttauksella. Lisäksi heitti Active Steering faulttia mutta sen sain "resetoitua" punomalla ruoria laidasta laitaan ohjeiden mukaisesti, tosin inpalla ei saa tulleita vikakoodeja poistettua :think
Eli onko mahdollista saada SOS shitti kuitattua jotenkin? Inpalla? Resetoimalla iDrive? Netistä löytyy ohjeet pronavin resetointiin, mutta mites nollataan tuo köyhempi navi? Vois ainakin koittaa..
Akku alkaa ainakin olla ehtoopuolella kun ei kestä olla virrat päällä 5min pidempään ennenkun alkaa akku-symboolia näyttämään (akku alkuperäinen `03..)
Niin en tiedä liittyykö tähän virta-keissiin mut ennen akun lataamista teki sitä, että joka kerta oven avatessa alkoi cd-vaihtaja selaamaan levyjä läpi vaikkei ollut vielä virratkaan päällä.
Comment
-
-
Mitäs sinne kannattais laittaa?
Paikallaan on nyt 110Ah malli. Ilmeisesti akun voi vaihtaa vähän pienempään (100Ah) ilman koodausta, mutta akun vaihto pitää rekisteröidä kuitenkin? Onnistuukos se Inpalla tai tool32:lla? Jos tuo 100Ah riittää niin hyvä niin, näyttäisi olevan enemmön tarjontaa noissa ja myös edullisempia kun tuo 110Ah..
Comment
-
-
Voit vaihtaa sataseen ilman koodausta, kunhan akkutyyppi ei vaihdu (agm/tavallinen). Rekisteröinti onnistuu sekä inpalla että tool32:lla.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
Comment