Ongelmana siis jarrut, eli ekan painalluksen jälkeen jarrupoljin menee kovaksi eikä näin ollen toimi. Missäs voisi olla vika?
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Luotettava huhu kertoo N47 koneen alipainepumppu ongelmista!
Eli tutkimukseen tuleeko alipaine pumpulta riittävän kova alipaine ja kuinka nopeasti
alipaine saavuttaa huippuarvonsa jarrujen polkemisen jälkeen.
__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Polkemisen jälkeen alipaine saavuttaa huippunsa todella hitaasti, 0,8 asti. Alipainepumppuko siis sijaitsee öljypohjassa, joten sen uusiminen on varmasti melko kallista, täytyykö koko moottori poistaa?
Polkemisen jälkeen alipaine saavuttaa huippunsa todella hitaasti, 0,8 asti. Alipainepumppuko siis sijaitsee öljypohjassa, joten sen uusiminen on varmasti melko kallista, täytyykö koko moottori poistaa?
Ei tarvitse tuon vuoksi moottoria poistaa, saa purkamalla alapäätä vaihdettua.
Tsekkaa ensin kaikki alipaineletkut. Itsellä katkes pari niitä ohkasia alipaineletkuja, ja jarrut rupes tekemään juuri kuvailemallasi tavalla. Autona oli tosin E60 530d -03.
Alipaineletkut pitäisi olla ok..
Osaatteko neuvoa että onko sen alipainepumpun vaihto paha homma, että saako sen öljypohjan tässä autossa otettua pois paikallaan, niin että pääsee helposti käsiksi siihen alipainepumppuun?
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
Comment