Mikä tarkkaan ottaen on lambda-anturin virka dieselissä; oma auto antaa vikakoodia jatkuvasti siitä mutta mitään häiriövaloa ei sytytä.
Mitä vaikutusta jos on rikki?
Mikä tarkkaan ottaen on lambda-anturin virka dieselissä; oma auto antaa vikakoodia jatkuvasti siitä mutta mitään häiriövaloa ei sytytä.
Mitä vaikutusta jos on rikki?
Haistelee savutusta että paljonko antaa polttoainetta.. eli voi syödä enemmän naftaa jos on rikki.. tai sitten ei vaikuta mitenkään, henkimaailman juttuja
.
Säätää seoksen, savun perusteella.
Rikkoontuneelle ohjelmassa kiinteä arvo, jolla tukkii hiukkassuodattimen.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
Profiteile.de kautta hankin omaani, maksoi silloin vajaa 120€ kuluineen aito bosch.Vaikutuksina hiukan alentunut kulutus ja pakokaasuihin palasi sellainen miten sanoisi nestekaasun omainen tuoksu. Mikäli ulkomailta ei halua ostaa niin esim. bemariosat.fi löytyy mielestäni hyvä valikoima laatuosia, kuten kl-varaosilta. Vaihtoväliksi bosch suosittaa 250000km.
Omassa 520d M47:ssa pukkaa nyt jatkuvasti vikakoodia lambdasta, joten tarvinnee se vaihtaa.
Mitähän kautta tuo anturin vaihto parhaiten onnistuu ja mitä tarvii purkaa tieltä pois?
Näytti olevan hieman hankalassa paikassa... :think
Onnistuuko normaali lamda-hylsyllä irroitus, vai tarviiko sen matalan hylsyn, joka BMW:n ohjeessa mainitaan?
K1300S -09, R 1200 GS LC -16 Mini Cooper R56 -07, Ex. E61 520 dA -07
Ite vaihdoin lambdan omaani eikä siinä ollut ongelmia.
M57TU moottorin lambda katissa on heti pakosarjan jälkeen, ahtaassa paikassa ja silti onnistui ihan motonetin/bilteman lambdahylsyllä.
Itse vaihdoin alakautta; pohjamuovi + alumiinipanssari pois, tein speciaalityökalun hitsaamalla M24 mutterin katkaistuun kiintoavaimen varteen, jolloin pitkällä jatkolla ja räikällä alakautta löysääntyi.
Eipä kyllä anturin vaihto vaikuttanut mihinkään, vaikka jatkuvasti vikakoodi olikin päällä vanhalla...
Comment