Tämä tais tulla kuntoon? En ehtiny topikkiin neuvoja kirjotella ku böntin kans poristiin puhelimessa näistä. Eli joku sulake oli ilmeisesti kuitenkin sujahtanu väärään paikkaan kuten böntin kans arveltiin. Kontin luukun toimminasta saa topikin alottaja kirjottaa, mutta lukon kytkimissä ilmeisesti oli vikaa??
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Juu korimoduulin sulake oli lipsahtanut väärään paikkaan, siitä tuo auton totaalinen sekoaminen. Pyyhkijöiden jatkuva pyyhkiminen + joulukuusi kojelaudassa viittaa yleensäkkin PT-CAN-väylän vikaan, tuo laturin ja startin outo toiminta myöskin.
Luukusta oli ilmeisesti johtosarjan murtumisen ja oikosulun seurauksena kärähtänyt lukon mikrokytkimen toinen puoli, asento 1:
Kummallinen takaluukun valon toiminta johtuis siitä että kytkentäkaaviosta poiketen tuo asento 1 (pinni 1) maadoittaa luukun valon. Kytkin asennossa 1 -> valo palaa, asennossa 0 -> korimoduulille menee tieto että kontti on kiinni. Pikaratkaisuna yhdistettiin johdot 2 ja 3, näin auto luulee luukun olevan koko ajan kiinni. Ilmeisesti uusi lukkomekanismi meni jo tilaukseen.
-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment