Originally posted by MajorDrake
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
-07 525d lci saksamallin ja suomimallin erot
Collapse
X
-
Originally posted by Heguli 31 View PostNäinköhän on? HP19 vs. HP26
530xd= AUTOMATIC GA6HP26Z - 4-WHEEL
530d = AUTOMATIC GA6HP26Z
525xd= AUTOMATIC GA6HP19Z - 4-WHEEL
525d = AUTOMATIC GA6HP19Z
Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostSaatoin muistaa väärin, silti on kutina, että olen oikeassa 😜 no joo tuossa luettelossakin se ei sama laatikko:
http://www.transmisevilla.com/pdf/ca...ransmicion.pdf
Luettelossa ilmeisesti joitakin V6 mallien laatikkokoodeja ?
Comment
-
-
Originally posted by allu89 View Postsellainen vielä että onko vanhemmissa 525d ja 530d kestävämpi/erilaatikko kuin tässä lci mallissa?
Seuraava on sitten 30Xd ja E01 mallia...
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostNyt tukeudun täysin kuulopuheisiin mutta ystäväni aikoinaan sanoi että vanhalla kepillä olevassa olisi parempi loota kuin tässä Lci mallissa....minusta se vain oli valintaa tehdessä niin vanhan näköinen sisusta että päädyin Lci malliin.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostFaktaa kehiin.Mikä siitä pre-laatikosta tekee vahvemman.Vaihteensiirrin/valitsin mekaanisena halkona vs. joystic-valitsin varmaankin kyllä.Mutta itse laatikko,mitä siinä uudemmassa on menty huonompaan suuntaan?
Mutta edelleen ihmettelen että Lci 25 ja 30/35 on eri laatikko kestävyydeltään...tottakai tehdas ei ole näitä viritettäviksi suunnitellut mutta voisi olettaa että rahaa voisi tehdä helpommin käyttämällä samaa osaa mahdollisimman monessa mallissa ?
Comment
-
-
Pre-LCI 525d:ssä on GA6HP26Z ja LCI:ssä GA6HP19Z.
Ts. sanoen vanhemassa on sama loota kuin 530d:ssä,
ja uudemmissa taas sama kuin 4-pyttyisissä.
Väännön kestossa on iso ero.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostPre-LCI 525d:ssä on GA6HP26Z ja LCI:ssä GA6HP19Z.
Ts. sanoen vanhemassa on sama loota kuin 530d:ssä,
ja uudemmissa taas sama kuin 4-pyttyisissä.
Väännön kestossa on iso ero.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostPre-LCI 525d:ssä on GA6HP26Z ja LCI:ssä GA6HP19Z.
Ts. sanoen vanhemassa on sama loota kuin 530d:ssä,
ja uudemmissa taas sama kuin 4-pyttyisissä.
Väännön kestossa on iso ero.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostNo niimpä onkin.Nelikkoahan tuossa pre 525d mallissa ei visiin saanutkaan.Kuin sitten LCI versiona,jossa laatikkokin vaihtui?Muutenhan tuo vanhempi HP26 laatikko ei kuitenkaan ole sen vahvempi,kuin LCI versioissa?
LCIssä on vain tuoreempi versio laatikosta.
Kyllä HP26 pre-lcissä on kestävämpi kuin hp19 uudemmissa.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment