Se ohjeistus jonka oon nähnyt ja lukenut käskee purkaan kannen, jakopäänkotelon ja myös öljypohjan pois sekä ison läjän apualaitteita.
Itse olen yhteen M57N2 tehnyt. öljypohjaa en käyttänyt pois, mutta silloin jää kampiakselinratas vaihtamatta, koska ei saa öljypumpun ketjua pois. En osaa sanoa onnistuisiko, jos lähtisi alakautta liikenteeseen, ilman kannen irroitusta. Voisi olla halvin ratkaisu se.
Kaskeppä niiden katsoa varaosanumero, se on sama,
osa löytyy molemmista kuvista,
ja tarve on vain 1 kpl koko jakopäälle...
Ok hyvä tarkennus.
Osaatko valaista, minkälainen homma on vaihtaa tuo kiristin. Löytyy varmaan koneen oikealta puolelta, yläkautta ainakin joutuis purkamaan jonkin verran. Onnistusko paremmin alakautta?
Millä kohti konetta on...kannentiivisteen kohdalla, vai ylempänä vai alempana. Silmällä ei nää...
[QUOTE=kye;3473617]Se ohjeistus jonka oon nähnyt ja lukenut käskee purkaan kannen, jakopäänkotelon ja myös öljypohjan pois sekä ison läjän apualaitteita.
Itse olen yhteen M57N2 tehnyt. öljypohjaa en käyttänyt pois, mutta silloin jää kampiakselinratas vaihtamatta, koska ei saa öljypumpun ketjua pois. En osaa sanoa onnistuisiko, jos lähtisi alakautta liikenteeseen, ilman kannen irroitusta. Voisi olla halvin ratkaisu
Ai tämä kaikki, että saa kiristimen vaihdettua:think. Epäilen
Comment