Kuinka paljon e61 LCI (08/2007)530xd:n etuakselisto poikkeaa takavetoisen etupäästä? Eli pystyykö xd:n etutolpan ylätukilaakerin vaihtamaan yhtä helposti kuin takavetoisen keulasta, purkamatta tieltä pois jarrua, pyörännapaa tms.? Etutolppa ja tukilaakeri ovat erilaiset, mutta mites muut kiinnitykset? Kiinnostaisi kuulla onko joku onnistunut vaihtamaan xd:n iskarin ylätuen toisessa ketjussa olleella ohjeella: "laakeri irti iskaritolpasta kolmella pultilla, pari pulttia auki iskarin alapäästä, jousta puristimilla kasaan, kääntää koko paketti ulos lokasuojasta, mutteri auki iskarin päästä, laakeri v*ttuun ja koko touhu takaperin"
Jos se noin helposti käy xd:ssä, niin sitten uskaltaa itsekin hommaan ryhtyä. Autossa ei sitten ole mitään aktiivialustaa, kyseessä tavallinen farkku, toki takapäässä on ilmajouset ja tasonsäätö vakiona, mahtaako vaikuttaa mitään keulan osissa?
Jos se noin helposti käy xd:ssä, niin sitten uskaltaa itsekin hommaan ryhtyä. Autossa ei sitten ole mitään aktiivialustaa, kyseessä tavallinen farkku, toki takapäässä on ilmajouset ja tasonsäätö vakiona, mahtaako vaikuttaa mitään keulan osissa?
Comment