Announcement

Collapse
No announcement yet.

4 pyöräsuuntaus pk-seudulla

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jsj75
    Bimmer Rookie
    • Sep 2011
    • 80
    • Hyvinkää

Originally posted by Hemi View Post
    Saako siis oikeasti nimenomaan 19” renkaalle oikeat kulmat, eikä vain toleranssien sisään?
    Olen melko varma tastä asiasta. Siellä käyneet voivat vahvistaa asian.
    Kysyjä on näköjään huudellut asiasta useammassa paikassa ja Leskistä ehdotettu muuallakin.
    G21 320da M-sport -22
    e61 530da M-sport -05

Comment

• Hemi
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 18880
      • Pirkanmaa

Originally posted by Jsj75 View Post
      Olen melko varma tastä asiasta. Siellä käyneet voivat vahvistaa asian.
      Kysyjä on näköjään huudellut asiasta useammassa paikassa ja Leskistä ehdotettu muuallakin.
      Joo, siis en suinkaan epäile, mutta hyvä varmistaa tässä kohtaa eikä syöttää uuden 19” rengassarjan sisäkantteja suomen teille.
      Eli että sinne oikeasti tulee takacamberit -1.25"-1.35”-asteen haarukkaan, eikä vain mahdollisimman tarkkaan toleranssialueen keskelle?

Comment

• Jsj75
        Bimmer Rookie
        • Sep 2011
        • 80
        • Hyvinkää

Originally posted by Hemi View Post
        Joo, siis en suinkaan epäile, mutta hyvä varmistaa tässä kohtaa eikä syöttää uuden 19” rengassarjan sisäkantteja suomen teille.
        Eli että sinne oikeasti tulee takacamberit -1.25"-1.35”-asteen haarukkaan, eikä vain mahdollisimman tarkkaan toleranssialueen keskelle?
        Itse en näistä ihan hirveästi tiedä mutta yhtään negatiivista palautetta Leskisestä en ole lukenut. Enkä siitäkään että kulmia ei olisi saatu sellaiseksi kun haluaa. Kerran tuolla käynyt ja jäi sellainen kuva että kaveri tietää mitä on tekemässä.
        G21 320da M-sport -22
        e61 530da M-sport -05

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎