Tänään ajossa sammui liikennevaloihin tullessa. Idrivessa enginefault ja ilmoitus alentuneesta tehosta jne. Inpalla tutkin että railpressufe vain 140 bar ja näitä oli 3 kpl. tallessa. Yrittelin aikani käyntiin niin tuli idriveen fuelpump fault. Oem partseista löysin releen pumpulle mutta jostain luin että olis moduli tälle pumpulle. Inpassakin activate releelle. Onko tässä 525d ssä rele vai moduli vai molemmat. Virtoja päälle laittaessa ei enää tankista kuulu pumpun surahdusta. Voihan se pumppukin olla oikeasti sökö. Mitä maksanee ja mistä olette hommanneet.
E61 525D 04 fuelpump fault
Collapse
X
-
päivitystä
Tänään otettu takapenkki pois. Pumpun liitin irrotettuna tuli 12 V liittimeen kun käänsi virran päälle. Pumppu irrallaan lähti pyörimään vaivasesti kun sitä kopautti. Ulkoisella 12V pyöri myös kummallisella äänellä. Nyt on varaosapumppu tilattu. Tarviketorilta 250 eur. Schmiidilla 300 e.
-
päivitystä
Aamulla tankkaus ja kas kummaa polttoainemittari ei toimi. Voisiko nuo tankissa olevat anturit olla väylässä ja nekin vaatisi jotain koodausta. Kuvittelin että olisivat vastusanturit ja menisi vastusviestillä jollekkin purkille. Onko kellään tietoa asiasta.
Comment
-
Muistelisin että sille pumpulle löytyy adaptaatiot,
nollaa ne inpalla, löytyy samasta valikosta kuin mistä mennään dde:n menuun eli mottorivalikon alta...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Jep. Siellä oli pumpulle oma valikko. Muttei niille pa mittarin antureille. Mittariston salavalikosta testi 06 lla näytti että vasen anturi ei anna viestä. Tuli turhaan ensin kokeiltua sitä reset testiä. Joutu vaan asettelemaan klo ja pvm uudelleen. Ja se vähä mitä pa mittari näytti tippu aivan nollaan. No joku meni pieleen asentaessa. Ehkä sähköinen liitin jäi huonosti.
Comment
Comment