Mulla oli entinen e39 530d ja e-mallin cdi mersu ja kyllä ne kumpiki haisi kylmänä varsinki melko kitkerälle. Kolmiysissä oli alkuvaiheessa hieman suuttimien korjausarvot hieman pielessä pahin jotain +4 luokkaa. Muutaman tankillisen verran redlinen rl2 ja asettuivat rajoihin.
Kylmänä molemmat kävi muutaman sekunnin vaikeasti mutta bemmissä oli ainaki yks hehku pimiänä.
Ohivuototestillä näkis nuo suuttimien vuodot mutta veikkaisin hehkuja viaksi.
Mulla oli entinen e39 530d ja e-mallin cdi mersu ja kyllä ne kumpiki haisi kylmänä varsinki melko kitkerälle. Kolmiysissä oli alkuvaiheessa hieman suuttimien korjausarvot hieman pielessä pahin jotain +4 luokkaa. Muutaman tankillisen verran redlinen rl2 ja asettuivat rajoihin.
Kylmänä molemmat kävi muutaman sekunnin vaikeasti mutta bemmissä oli ainaki yks hehku pimiänä.
Ohivuototestillä näkis nuo suuttimien vuodot mutta veikkaisin hehkuja viaksi.
No mulla inpa kyllä näytti tänään 2,5 ja 6 hehkuile vikakoodia, että jospa siellä olisi vika
Ei terve diisseli haise kitkerälle. Katin poiston jälkeen saattaa vähän haista :think mutta ei silloinkaan paljoa. Kaverilla oli hetki sitten 535d:ssä yksi suutin totaalisesti hajalla ja hais tosi kitkerälle pakokaasu. Tollanen suutinhan on kuin plasmaleikkuri rikkoutuessaan. Puolet venanvarresta oli ehtiny syömään + muuta kivaa :think Suuttimet vei korjautettavaksi ja moottori muutenkin kunnostettiin suuttimen tuhon jäljiltä niin kyllä se vaan mansikalle taas tuoksui ^^ Nykiikö se ihan täysin lämpimällä koneellakin ja haisee pakokaasu kitkerälle? Jos lämpimälläkin tekee sitä niin sillon vikaa täytyy ettiä jostain muualtakin kuin hehkuista.
Ei terve diisseli haise kitkerälle. Katin poiston jälkeen saattaa vähän haista :think mutta ei silloinkaan paljoa. Kaverilla oli hetki sitten 535d:ssä yksi suutin totaalisesti hajalla ja hais tosi kitkerälle pakokaasu. Tollanen suutinhan on kuin plasmaleikkuri rikkoutuessaan. Puolet venanvarresta oli ehtiny syömään + muuta kivaa :think Suuttimet vei korjautettavaksi ja moottori muutenkin kunnostettiin suuttimen tuhon jäljiltä niin kyllä se vaan mansikalle taas tuoksui ^^ Nykiikö se ihan täysin lämpimällä koneellakin ja haisee pakokaasu kitkerälle? Jos lämpimälläkin tekee sitä niin sillon vikaa täytyy ettiä jostain muualtakin kuin hehkuista.
Lämpimänä nykii aina joskus ei kylmänä, yks asentaja meinasi että oisko hiukkassuodatin
Niin en tiedä , tuntuisi vähän kummalta nykiminen ja pätkiminen jos se olisi tukossa. Luulisi että olisi vain tasalaiska :think Mutta mistäs minä mitään tiedän. DPF alahan sekä tyhjäks ja ohjelmaa tupaan
Kun dpf alkaa olemaan tukossa niin vaikuttaa muuten autoon kumman paljon. Tuntuu että välitykset ois liian pitkät ja vääntöä puuttus esim täyskiihdytyksissä. Dpf:n voi onneks puhdistaa, ei tartte mennä ostamaan laakkoselta osaan ovh 1800€
Mikäs näihin oli järkevin tapa vaihtaa kromilistat mustiksi? Lähinnä varmaan koko listojen vaihto, plastidip ja teippaus on vaihtoehtoina mutta esim. teipistä sain tarjouksia n. 200€-250€ joten onko joku muu järkevämpää? (lähinnä kuulostaa kalliilta ottaen huomioon, että teippi ei välttämättä ikuisuutta pysy)
Mikäs näihin oli järkevin tapa vaihtaa kromilistat mustiksi? Lähinnä varmaan koko listojen vaihto, plastidip ja teippaus on vaihtoehtoina mutta esim. teipistä sain tarjouksia n. 200€-250€ joten onko joku muu järkevämpää? (lähinnä kuulostaa kalliilta ottaen huomioon, että teippi ei välttämättä ikuisuutta pysy)
Ite teippasin kiiltävällä mustalla noi kaikki listat. Oli yllättävän helppoa ja lopputulos omasta mielestä hyvä. Aikaa meni ehkä 3 tuntia amatööriltä niin kuulostaa aika kalliilta noi hinnat. 20 euroa makso teipit, kun hain paikallisesta teippifirmasta
BMW F82 M4 -16
BMW F20 116d M-sport -14
Aprilia Dorsoduro 900 -20
Sea-Doo RXP300RS -16
Comment