Olen tapellut 2 päivää johtojen kanssa ja lukenut eri foorumeita, mutta ilman apua. Minun autosta pimeni ensin takaluukun kytkin(toimi kaukosäätimestä ja hytistä) sitten rupesi herjaamaan parkkivaloa. Keskijarruvalosta palaa vain osa. Käytin kolmoskourun auki ja vaihdoin uudet piuhat, nelosesta käytin vain teippejä vähän pois, kun loppui aika. Nyt ei pelaa enää kaukosäädinkään ja joka kerta avaimesta kun ovet avaa, alkaa hälytin ulvoa. Onko kaukosäätimellä sulake. Mikä se on kuvaltaan. Olen yrittänyt sulakkeita käydä läpi, mutta vaikuttavat ehjiltä. Tein johtojen vaihdon akku paikallaan.
Kysymys kuuluu. Mitä menee johtoja menee mistäkin kourusta? Mistä menee kaukosäädin ja mistä takaluukun kytkin? Jos kaukosäädin on kolmoskourussa, niin mikä johto se on spoilerin alla olevassa rasiassa? Löysin siitä antennijohdon ja virran, mutta muut ovat vielä hakusessa. Saako mistään kouruun tulevia muovipinnejä. Hajotin yhden, ennen kuin luin tätä keskustelua sivulle 16.
Iso kiitos jo etukäteen! Help me!
Kysymys kuuluu. Mitä menee johtoja menee mistäkin kourusta? Mistä menee kaukosäädin ja mistä takaluukun kytkin? Jos kaukosäädin on kolmoskourussa, niin mikä johto se on spoilerin alla olevassa rasiassa? Löysin siitä antennijohdon ja virran, mutta muut ovat vielä hakusessa. Saako mistään kouruun tulevia muovipinnejä. Hajotin yhden, ennen kuin luin tätä keskustelua sivulle 16.
Iso kiitos jo etukäteen! Help me!
Comment