...kuten arvaatte, lämmöt nousee huonosti.
EGR on uusi...seuraavaksi ajattelin rajata jomman kumman termarin pois. Koitin lueskella elämää pidempää threadia aiheesta mutta jäi kaivelemaan tuo ohje laatikon lämmönvaihtimen kierron litistyksestä...kun kattelin kuvia, vaihtomeen menee (duh) kaksi letkua, toinen lähtee syylärin oikeasta yläkumasta (oikeasta siis kun katsotaan auton niin kun autoa kuuluu kattella, ratin takaa pihalle) ja toinen menee siellä syylärin vasemmalla puolen alhaalla heti vaihtomelta (oikealta kun katsoo niin kuin näitä bemareja aika usein joutuu katsomaan, eli nokka konepellin alla).
Eikös se olisi helpompi rutata siitä syylärin oikeelta puolen missä letku on ylhäällä kuin alkaa kammeta lukkopihtejä sinne jonnekin lämmönvaihtimen nurkille?
Kiits
Jussu
EGR on uusi...seuraavaksi ajattelin rajata jomman kumman termarin pois. Koitin lueskella elämää pidempää threadia aiheesta mutta jäi kaivelemaan tuo ohje laatikon lämmönvaihtimen kierron litistyksestä...kun kattelin kuvia, vaihtomeen menee (duh) kaksi letkua, toinen lähtee syylärin oikeasta yläkumasta (oikeasta siis kun katsotaan auton niin kun autoa kuuluu kattella, ratin takaa pihalle) ja toinen menee siellä syylärin vasemmalla puolen alhaalla heti vaihtomelta (oikealta kun katsoo niin kuin näitä bemareja aika usein joutuu katsomaan, eli nokka konepellin alla).
Eikös se olisi helpompi rutata siitä syylärin oikeelta puolen missä letku on ylhäällä kuin alkaa kammeta lukkopihtejä sinne jonnekin lämmönvaihtimen nurkille?
Kiits
Jussu
Comment