Mitä arvot näyttää tietokoneella? Siis noi painearvot ja kaikki tuohon liittyvä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e61 530d sammuu
Collapse
X
-
Noniin.
Eli railipaine pyynti ja toteutunu seuraa toisiaan niinku kuulukin 450-500baria. Kun pyynti nousee 800bariin ei toteutunu nouse yli 450 ja meno loppuu ku seinään. Suuttimien ohivuodot mitattiin ja 2minuutin tyhjäkäynnillä kolme suutinta noin 10-15ml ja kolme suutinta 40-50ml. Näillä arvoilla suuttimet lähti huoltoon. Toisella eculla testattiin ja tilanne täysin sama. Soppa vaan loppuu. Istalla ku koittaa korkeapaine pumpun testiä ajaa, niin testi keskeytyy kun väittää että suutin/suuttimet kusee läpi, tai määränsäädin ei toimi. Määränsäädin on vaihettu, samoten paineanturi.Last edited by Kissvesala; 07-08-2015, 21:04.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Eipä tuo ohivuoto ole kovin merkittävää.
Esim. Volvossa jossa oli käyntiinlähtöongelmia kylmänä
pari suutinta antoi 10-20 kertaisen määrän muihin nähden...
Nythän tuossa erot oli vain reilu tuplat...
<mutuilu>
Jos (paine)anturit on ehjät,
joko korkeapainepumppu ei saa tarpeeksi ainetta tai
korkeapainepumpun tuotto ei riitä. Onko näissä
sihti pumpun jälkeen samalla tapaa kuin Vaginoissa?
Sen vois tarkistaa ettei ole metallihilussa...
</mutuilu>M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostNoniin.
Eli railipaine pyynti ja toteutunu seuraa toisiaan niinku kuulukin 450-500baria. Kun pyynti nousee 800bariin ei toteutunu nouse yli 450 ja meno loppuu ku seinään. Suuttimien ohivuodot mitattiin ja 2minuutin tyhjäkäynnillä kolme suutinta noin 10-15ml ja kolme suutinta 40-50ml. Näillä arvoilla suuttimet lähti huoltoon. Toisella eculla testattiin ja tilanne täysin sama. Soppa vaan loppuu. Istalla ku koittaa korkeapaine pumpun testiä ajaa, niin testi keskeytyy kun väittää että suutin/suuttimet kusee läpi, tai määränsäädin ei toimi. Määränsäädin on vaihettu, samoten paineanturi.Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3
e39 -530d touring 11/1999
ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979
Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto
Comment
-
-
Originally posted by koz-528 View PostKorkeapaine pumpun kunto tutkitaan seuraavaksi. Mistä ne metallihilut sinne tulee?Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Testaapas huvikses toimiiko tankin pumppu. Itellä on pimeenä nimittäin, tänään selvis. Se on aika helppo testailla, takapenkki irti ja apukuskin puolella on semmonen kurkistusluukku mistä pääsee siihen pumpulle käsiks. Siihen polttoainaletkun tilalle joku muoviletku kiinni ja virrat päälle (kannattaa tukkia se lähtevä letku ku siirtopumppu painaa väärinpäin tavaraa sieltä).
Comment
-
-
Auto kunnossa! Johdot, sulakkeet, liittimet putsailtiin ja käytiin läpi. Kokeiltiin vielä toisesta autosta nokka-akselin asentotunnistinta ja bingojännä sinänsä että vikakoodit ei näyttänyt tästä mitään. Nyt kuitenkin käy ja kukkuu. Kiitos kaikille jotka vinkkejä antelivat
etenki kissvesala!
Comment
-
-
Originally posted by koz-528 View PostAuto kunnossa! Johdot, sulakkeet, liittimet putsailtiin ja käytiin läpi. Kokeiltiin vielä toisesta autosta nokka-akselin asentotunnistinta ja bingojännä sinänsä että vikakoodit ei näyttänyt tästä mitään. Nyt kuitenkin käy ja kukkuu. Kiitos kaikille jotka vinkkejä antelivat
etenki kissvesala!
Comment
-
-
Originally posted by stalker View PostOlisko hyviä ideoita mistä voisi johtua 530xd LCI:n satunnainen sammuilu? Auto on sammunut puolenkymmentä kertaa ja aina lähestulkoon heti käynnistämisen jälkeen kun on liikkeelle päässyt. Käyntiin on toistaiseksi lähtenyt heti sammumisen jälkeen. Vikakoodeja ei näy...IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostVilkaisepa onko moottorin suojamuovin alla etuosassa sijaitsevissa johtosarjan liittimiin menevissä johtimissa vaurioita? Yksi epämääräisten käyntikatkojen aiheuttaja voi olla osittain kuoriutunut johdineriste tai lähes poikki oleva johdin. Suojamuovi painaa erityisesti kuskinpuoleista johtosarjaa liittimen lähellä.Last edited by Jaandei; 08-09-2020, 12:10.
Comment
-
-
Originally posted by Jaandei View PostJohdon korjaus ja suojamuovin modaaminen niin ettei enään hankaa ja eikun kovaa ajoa taas.
Suunnittelun kukkasia.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostNäin juuri. Harvoin tarvitsee koko johtoa vaihtaa, mutta eristeen ja johtimen kunto hyvä tarkastaa.
Suunnittelun kukkasia.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
Comment