Moro,
Kysäistäänpäs tällaista kun egr- ja päätermarin vaihdon jälkeen lämmöt tuntusi nousevan liikaa, Inpalla katsottuna lämmöt pyörii ajossa 95-98 välillä. Tuntusi että 88 asteen päätermarilla pitäisi käydä jokusen asteen viileämpänä. DPF poltto ei ole ollut käynnissä ajon aikana ja ilmaa ei pitäisi myöskään olla nestekierrossa. Onko muut törmänneet vastaaviin lämpötiloihin?
Pitäisiköhän käydä tekemässä reklamaatio tuosta päätermarista (Gatesin termari) vai onko mahdollista että lämpötila anturi voi näyttää vähän liian korkeita lukuja? Lämmöt oli ennen termarin vaihtoa siinä 60 astetta ja ylemmäksi ei noussut millään.
Kysäistäänpäs tällaista kun egr- ja päätermarin vaihdon jälkeen lämmöt tuntusi nousevan liikaa, Inpalla katsottuna lämmöt pyörii ajossa 95-98 välillä. Tuntusi että 88 asteen päätermarilla pitäisi käydä jokusen asteen viileämpänä. DPF poltto ei ole ollut käynnissä ajon aikana ja ilmaa ei pitäisi myöskään olla nestekierrossa. Onko muut törmänneet vastaaviin lämpötiloihin?
Pitäisiköhän käydä tekemässä reklamaatio tuosta päätermarista (Gatesin termari) vai onko mahdollista että lämpötila anturi voi näyttää vähän liian korkeita lukuja? Lämmöt oli ennen termarin vaihtoa siinä 60 astetta ja ylemmäksi ei noussut millään.
Comment