Sellanen juttu tuli vielä mieleen, että onko eri merkkisten öljyjen yhdistelystä oleellista haittaa? Tarkoitan tällä sitä, että jos autoon laitetaan vaikka valmistajan x täyssynteettinen 5w30, ja koneeseen joutuu lisäämään öljyä vaihtovälin aikana, eikä saatavilla olekaan kuin valmistajan y täyssynteettinen 5w30. Kyseessä siis ei longlife / vähätuhkainen öljy.
530d moottoriöljy dpf:n poiston jälkeen
Collapse
X
-
Originally posted by Heguli 31 View PostMihin E60 BMW:n moottoriin?
ei välttämättä tosin talvikäyttöön
esim moottoripyörissä käyttävät menestykkäästi ja niissä litratehot ja pyörimisnopeudet ihan toista kuin missään E60 moottorissa
mutta edelleen laittakaa mitä öljyä haluatte omiinne
ei mua niin hirveesti se kiinnostaLast edited by LUMI; 01-08-2015, 20:13.
Comment
-
-
Originally posted by LUMI View Postkaikkiin
ei välttämättä tosin talvikäyttöön
Comment
-
-
Originally posted by Hakkapeliitta View PostEt saanut vakuuttumaan. Mitä tietoa sinulla on, mitä öljyn ja moottorin valmistajalla ei ole kun suosittelevat ihan eri öljyjä moottoreihin..
topikin aloittaja kysyi vaihtoehtoja noille LL öljyille ja siihen nuo Mobilit on parempia, mun mielestä vain toki
mulla mitään tietoa oo omia kokemuksia vain ja on mulla ainakin paljon tehokkaampia moottoreita kun sulla
Comment
-
-
Originally posted by Jpa80 View PostSellanen juttu tuli vielä mieleen, että onko eri merkkisten öljyjen yhdistelystä oleellista haittaa? Tarkoitan tällä sitä, että jos autoon laitetaan vaikka valmistajan x täyssynteettinen 5w30, ja koneeseen joutuu lisäämään öljyä vaihtovälin aikana, eikä saatavilla olekaan kuin valmistajan y täyssynteettinen 5w30. Kyseessä siis ei longlife / vähätuhkainen öljy.E65 730d '08 Monaco blue
Ex: E60 523iA '08
Comment
-
-
Originally posted by LUMI View Postno vittu aivan sama
mulla mitään tietoa oo omia kokemuksia vain ja on mulla ainakin paljon tehokkaampia moottoreita kun sulla
Comment
-
-
Originally posted by LUMI View Postno vittu aivan sama
on mulla ainakin paljon tehokkaampia moottoreita kun sulla
Ps. Sori, olin ilkeä. Ei olis pitäny kysyä sulta noin vaikeita.Last edited by Hakkapeliitta; 03-08-2015, 20:51.
Comment
-
Comment