Announcement

Collapse
No announcement yet.

DME:tä lainaan ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Clavurion
    BTCF Member
    • Feb 2005
    • 9157
    • Oulu

    #31
    Originally posted by VolvoTDi View Post
    Toisinpäin, ensiksi pitää kloonata ja sitten vasta iskeä kiinni autoon.
    Onkos näin, että CAS ei anna DME:lle wake up -signaalia, jos VIN ei täsmää, eikä siten myöskään DME:n jännitesyötön rele aktivoidu?
    E39 530dA -02 M-Sport
    E53 X5 3.0dA -06 Sport
    * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
    Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

    Comment

    • Kissvesala
      Moderator
      • Jun 2010
      • 3110
      • Liminka

      #32
      Ensin se pitää kloonata.
      Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
      Kissvesala.fi
      Priva tai o443424479

      Comment

      • Greenhorn
        Newbiemmer
        • Dec 2015
        • 20
        • Hyvinkää

        #33
        OK. Hyvä että tämä tuli esille. Pitää sitten ensin kloonata laite...

        Comment

        • Cunttory
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2004
          • 1772
          • Kuopio

          #34
          Originally posted by Greenhorn View Post
          Juu, katson tänään sen VVT:n. Ja täytyy myös vilkaista sinne kaasupolkimen luo. Jos sitä tunnistinta sais helposti purettua esille.
          Veikkaisin että siellä se on kaasupolkimen sisällä. Ainakin w203 mersussa oli sinetöity sen näköisesti että ei haluttu avattavan. Voithan kokeilla ottaa polkimen liittimen irti ja katsoa mitä koodia antaa.

          Ihmettelen vaan että miten se kaasupoljin tähän ongelmaan liittyy. Kaasuläpän asennontunnistimen ymmärtäisi paremmin, no jos diagnoosilaite on muu kuin BMW:n oma niin lienee mahdollista.
          Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

          Comment

          • böntti
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2011
            • 2857
            • Tampere

            #35
            Originally posted by Clavurion View Post
            Onkos näin, että CAS ei anna DME:lle wake up -signaalia, jos VIN ei täsmää, eikä siten myöskään DME:n jännitesyötön rele aktivoidu?
            Ei ole. Voi kyllä testata ennen kloonausta, sillä oletuksella että vikakoodit tulevat ilman starttausta.
            -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
            -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
            -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
            -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

            -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

            Comment

            • Greenhorn
              Newbiemmer
              • Dec 2015
              • 20
              • Hyvinkää

              #36
              No niin...

              Autoni toimii taas. Tilasin Ebaystä käytetyn DME yksikön. Se oli alkuperäisen yksikön kanssa kloonattavana eräällä foorumilaisella. Sen jälkeen sain auton käyntiin. Nyt se oli vielä paikallisella BMW korjaajalla ohjelmoitavana.

              Kiitos kaikille avusta.

              Comment

              • suppari
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2006
                • 4049
                • Turku

                #37
                Hyvä että alkoi toimia. Auttoiko koodaus siihen vaihteiston vikavaloon ja mitä muita niitä oli?
                sigpic
                P:0409699000

                JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
                tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
                huollot/korjaukset!

                BMW E&F sarjaan.
                Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
                8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
                AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

                Comment

                • Greenhorn
                  Newbiemmer
                  • Dec 2015
                  • 20
                  • Hyvinkää

                  #38
                  Juu, kaikki piti ohjelmoida uudestaan. 4 tuntia kuulemma kesti. Mutta sen jälkeen toimi moitteettomasti.

                  Kunnes tänään töihin ajellessa ilmoitti "engine fault reduced power"

                  Mitähän nyt taas...

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎