523 tekee semmoista että kun risteyksestä lähtiessä äkkiä napauttaa kaasua niin auto alkaa vähän niinkuin tukehtumaan ja kohta syttyy pieni moottorinvikavalo ja siellä on häiriö missfire cylinder 5, tuo nollautuu aina kun käyttää virrat pois. Tuo vika tulee vain jos alta 2000 nostaa kierroksia. Voiko olla tulppa/puola menossa että ei kestä kuormitusta mutta muuten pelaa hyvin? Kylmänä tuntuu pelaavan paremmin kuin lämpimänä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 523i missfire
Collapse
X
-
Originally posted by 523i View Post523 tekee semmoista että kun risteyksestä lähtiessä äkkiä napauttaa kaasua niin auto alkaa vähän niinkuin tukehtumaan ja kohta syttyy pieni moottorinvikavalo ja siellä on häiriö missfire cylinder 5, tuo nollautuu aina kun käyttää virrat pois. Tuo vika tulee vain jos alta 2000 nostaa kierroksia. Voiko olla tulppa/puola menossa että ei kestä kuormitusta mutta muuten pelaa hyvin? Kylmänä tuntuu pelaavan paremmin kuin lämpimänä.Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
-
-
Kävin vaihtamassa nuo 5 ja 2 puolat päikseen, 3min homma. On kyllä tehty niin helpoksi, että vaikka kaupanpihassa vaihtaa tuohon puolat. Positiivista oli että nuo tulpan kolot oli rutikuivat. Taispa tuolla pelkällä puolien ristiin vaihdolla poistua vika. Oisko ollu puola/liitin huonosti tai heikko puola ja heikko tulppa samassa kolossa mutta pääasia että toimii!Last edited by 523i; 26-01-2016, 16:30.
Comment
-
Comment