Ostin kaverilta 55tkm ajetun BMN520i N43B20 moottorilla.
HUollon jälkeen 2012 300 km ja ÖLJYNPAINE LIIAN ALHAINEN. Kaksi-kolme kertaa käyntin merkkiliikkeessä valohoidossa. Homma jatku vuosia. Vaihdomme yksityisellä korjaajalla jossakin vaiheessa anturin ja sitten vasta alkoi vilkkua. Kirjaa pidettäessä huomasimme, että aina kun moottorietä 1-2 h ajettuammme hiljensimme/pysäytimme auton 90 asteen risteykseen/valoihin niin kohta pahasti varoitus. Virrat pois valoissa, kone käyntiin ja kaikki kunnossa. Ei hälyttänyt enää paineesta. Aina sama juttu. n 30 kertaa kuukaudessa. Sitten Laakkosen huollon kaveri sanoi että voi johtua etä SUODATINKOTELON KANNESTA PUUTTUU TAPPI. Uusimme sen ja 92 % hälytyksistä hävisi. Olette törmänneet vastaavaan ?
HUollon jälkeen 2012 300 km ja ÖLJYNPAINE LIIAN ALHAINEN. Kaksi-kolme kertaa käyntin merkkiliikkeessä valohoidossa. Homma jatku vuosia. Vaihdomme yksityisellä korjaajalla jossakin vaiheessa anturin ja sitten vasta alkoi vilkkua. Kirjaa pidettäessä huomasimme, että aina kun moottorietä 1-2 h ajettuammme hiljensimme/pysäytimme auton 90 asteen risteykseen/valoihin niin kohta pahasti varoitus. Virrat pois valoissa, kone käyntiin ja kaikki kunnossa. Ei hälyttänyt enää paineesta. Aina sama juttu. n 30 kertaa kuukaudessa. Sitten Laakkosen huollon kaveri sanoi että voi johtua etä SUODATINKOTELON KANNESTA PUUTTUU TAPPI. Uusimme sen ja 92 % hälytyksistä hävisi. Olette törmänneet vastaavaan ?
Comment